Nära nu!

Jag väntar jag med!
Synd att vi gick om varandra Moneyline ;-)

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1331562192.162037.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1331562192.162037.jpg
    147.1 KB · Visningar: 79
Första körningen för mig idag, helt fantastiskt!
Gick upp för tidigt för att dra på mig underställ och trycka mig själv in i stället. "Det måste ha krympt över vintern!", säger jag för mig själv.
Slänger ner stövlarna i en påse och tar hjälmen i handen för att sätta mig på tuben ut mot Ava mc. Får ett par menande blickar över mitt intressanta val av byxor på tunnelbanan.
När jag och en kompis som samtidigt ska hämta sin hoj kommer runt hörnet ser vi hojarna stå uppradade utanför verkstan. En liten rysning går nerför min ryggrad. När jag sedan trycker på start-knappen brer ett stort leende ut sig över mitt ansikte. Resan från Ava till kontoret på kungsholmen är den bästa jag gjort på två hjul någonsin! Perfekt morgonväder, inte särskilt kallt och L-twinen dånande bakom mig.

Nu är våren här!!

Aha, var det du som stod vid skogis igår runt 15:30...? Jag åkte förbi med bilen.
Idag tog jag också mödisen på körandet. Ganska skönt att man kom ihåg hur man gjorde...

Stämmer bra! Körde en skön runda ut mot värmdö/gustavsberg och på vägen hem stannade jag en stund vid skogis och njöt av solen! Helt underbart! Lite mkt grus på småvägarna fortfarande bara... Man får va jäkligt försiktig! :-)

sjukt fint väder idag .... sög rejält i tarmen å rulla ut Kungen ur vardaxrummet :brynad .... men får bli premiär nästa vecka då har jag inte ungarna å då jäklar ska den ut :yoparty

Pendlat till å från jobbet i 2 veckor nu :banana:banana:banana. Bromma ----> Täby och det är inget större problem. Kändes dock lite fel i måndags när jag rullade hem i snöandet :huvet

Ingen snö = hoj till jobbet

/Peter

Ska hämta min nya Koltrast hos säljaren på lördag. Fan vad tiden går långsamt nu. :gråta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman