Nära ögat-tråden

Nu har jag bara kört lite drygt 200 mil sen jag skaffade hojen men det känns ännu värre idag än när jag tog kortet för 4 år sen. Minst ett tillbud runt var 5e mil som kunde slutat riktigt illa. E22an är rena dödsfällan (där jag avverkar flest mil), likaså varenda jävla 2+1 väg där folk blir fullkomligt tokiga i huvudet så fort man kommer till en omkörningssträcka. Nä, fyfan för den svenska trafiken, fruktansvärd :mad:

Nu har jag bara kört lite drygt 200 mil sen jag skaffade hojen men det känns ännu värre idag än när jag tog kortet för 4 år sen. Minst ett tillbud runt var 5e mil som kunde slutat riktigt illa. E22an är rena dödsfällan (där jag avverkar flest mil), likaså varenda jävla 2+1 väg där folk blir fullkomligt tokiga i huvudet så fort man kommer till en omkörningssträcka. Nä, fyfan för den svenska trafiken, fruktansvärd :mad:

Vad du klagar. De är jätteduktiga på att kompensera genom att hålla 85-90 när det blir enfiligt igen. Säkert någon form av säkerhetstänkande som jag inte greppat finessen med.

Är det inte en thunderace ?

Fy tusan... Där va alla kattens nio liv som förbrukades samt nya kallingar. ..

Jag ser det som att höjer man farten till det dubbla halverar man risken med 50%? galet nära o är det inte en polisbil som blir smachad av skåpbilen.. Polisjakt?

Högst sannolikt en riktigt fakeklipp det där!

Hojen försvinner bakom fronten på lastbilen/skåpbilen väldigt plötsligt! I den farten borde man se den fortsätta sin framfart. Såvida den inte bromsar till stopp från 150kmh+ på 5 meter ?

Hojen försvinner bakom fronten på lastbilen/skåpbilen väldigt plötsligt! I den farten borde man se den fortsätta sin framfart. Såvida den inte bromsar till stopp från 150kmh+ på 5 meter ?
Inte hels säker, som jag ser det borde hjälmen dyka upp över fronten precis när klippet är slut, hade klippet varit en halv sekund längre hade vi vetat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT