När tar ni ut hojen i år?

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Premiären tagen!
Hade ett stort leende på läpparna varenda meter på 7 mils rundan!
Ölen på kylning och maten på spisen!
Livet e fint! :yoparty
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Hmm, undrar om den här tråden syns i huvudfönstret på SH-startsidan ? Nån som lagt märke till det ? (eftersom folk från olika håll utanför Gävleborg dyker upp här..)

Trådarna i mc-grupperna ska ju inte gå ut på startsidan.

Inte för att det gör nåt egentligen att folk från andra län hojtar till här, vi har ju alla samma intresse. Men om det är något tekniskt fel så läre ju Swedie justera grejerna lite.

Edit: Nej tråden syns inte på startsidan, så då är det helt enkelt så att folk vill hänga här i vår forumdel :yoparty
 
Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Hmm, undrar om den här tråden syns i huvudfönstret på SH-startsidan ? Nån som lagt märke till det ? (eftersom folk från olika håll utanför Gävleborg dyker upp här..)

Trådarna i mc-grupperna ska ju inte gå ut på startsidan.

Inte för att det gör nåt egentligen att folk från andra län hojtar till här, vi har ju alla samma intresse. Men om det är något tekniskt fel så läre ju Swedie justera grejerna lite.

Edit: Nej tråden syns inte på startsidan, så då är det helt enkelt så att folk vill hänga här i vår forumdel :yoparty

Alla forumdelar kommer om man tar "visa nya inlägg"

Jag ställer på när det är BRA väder och det inte är nån risk för mer snö.
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Idag bokstavligen vräker snön ner........ kul.

Blir ingen påställning för mig förrän tidigast i April som det verkar.
 

Aliake

SDK Socio#4268
Gick med
12 Apr 2007
Ort
Gävle
Hoj
2005 Triumph Bonneville T100
Jag förstår inte riktigt att man inte har hojen på hela året. För mig blir det billigare. Dessutom kan jag då åka när vädret så medger. Gjorde rekordtidig årspremiär 23/2 i år.
 

GasLars

www.hmck.se
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
R1 -13. wr250f -15
Jag håller mig till Enduron tills det blir +10 och gatorna är sopade.sen rullar milen på fort:D
 

Sundberg No1

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2007
Ort
Järbo
Hoj
KTM 950 Adv. -03 & KTM 200 EXC -01
Jag håller mig till Enduron tills det blir +10 och gatorna är sopade.sen rullar milen på fort:D

Håller med dig fullständigt där... Men man börjar ju snegla en hel del åt motardhjulen oxå som står där nypolerade å blänker å vill ut å rulla ;)
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Premiär idag, 14mil blev det. Jag och Rigge körde elingevägen mellan skärplinge och örbyhus, vägarna va i princip helt grusfria.

Skönt som fan att komma ut en sväng!
 

cyko miko

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2007
Ort
gävle
Hoj
Yzf 1000
Åkte 6 mil idag efter jobbet...GISSA om det var kul för det är 1:a året med körkort!!!!!!
 

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Ort
sandvikenhills
Hoj
1000rr-09
Jag tog oxå min första tur i dag.jävlar va snabb min hoj blev efter jag lackade om den.Eller kan det vara för att man inte kört hoj på några månader........nää den var snabbare
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Va första svängen för mig på Falcon, köpte den i vintras. Sjukt hög drevning på den, märks att man köpt ett touringlok :rolleyes:

Va in till Bikecenter idag och bad dom kika efter drevning, blir nog 1kugg ner i fram och 2-3 upp i bak. Borde få fart på den... :D
 

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
Fifan, idag var det lite sport att ta sig till jobbet på hojen:tungan
Inte en plogbil i sikte... men bra träning inför GGN i höst:D
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top