När ställer ni av hojarna för i år?

Mouhahaha

När första snön kommer, så är jag först på bulten, nattetid, då snön ligger djup, åker brett, så brett att jag kollar egnom sidorutan då vägen går rakt, snön yr ..slår till med en bombrepa, en plan 5 min repa, med rallyhjul, extralysen och co driver.

Då kan ni "åker-bara-hoj-killar-å-gillar-inte-bilar" sitta där och virka era vantar..

:tomten

I fjol ställde jag undan hojen i mitten av oktober. Hade iofs gått att åka lite till, men det börjar bli ganska kallt i mitten av okt. här uppe.

Ställa av? Det vete fan ens hur man gör... Däremot har jag järnkoll på hur man kryssar i rutan för påställning vid ägarbyte. :tungan
Och hur skulle man dessutom kunna ställa av när man ska besikta hojen i november? :hihi

Robban W skrev:
Tycker du det här ser kul ut? Jag tror det finns platser ledigt om du vill köra i vinter. =)

Jag vill också! Men kan man va mc bud om man bara har körkort för lätt mc eller om man är begränsad till 25 kw?

Och till frågan när jag slutar åka hoj. Jag brukar åka fram till nårra veckor innan jul. Sen blir det för isigt på gatan för att kuna åka regelbundet. Sen börjar jag åka regelbundet nån gång i mitten på mars. Då är det inte så isigt ute. De 3 månaderna är de jobbiga när man inte kan åka mc regelbundet :gråta Då förvandlas jag från enduroemil till putsbögen emil :banana

Ställer aldrig av, byter bara plats på hojarna i garaget och till andra kläder... :tummenupp

enduroemil skrev:
Jag vill också! Men kan man va mc bud om man bara har körkort för lätt mc eller om man är begränsad till 25 kw?

Och till frågan när jag slutar åka hoj. Jag brukar åka fram till nårra veckor innan jul. Sen blir det för isigt på gatan för att kuna åka regelbundet. Sen börjar jag åka regelbundet nån gång i mitten på mars. Då är det inte så isigt ute. De 3 månaderna är de jobbiga när man inte kan åka mc regelbundet :gråta Då förvandlas jag från enduroemil till putsbögen emil :banana

Det går ju att strypa dom vassa XT:na till 25 kw maila min chef på martin@lqt-racing.se och hör efter om det finns något jobb för dig.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!