Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min säsong är redan över, hojen är avställd och står i garaget. Hade jag faktiskt ägt lite skyddskläder kanske jag hade väntat, men i brist på detta och lite skral ekonomi gör att det blir bäst att ställa av. Det blev inte många turer själv i år, men nu ser man mycket fram emot nästa säsong, då jäklar ska det köras!![]()
Fast det var nog lika bra. Ska ta mig en rejäll funderare nu över vintern och verkligen gå igenom hur jag egentligen kör (sen lagom till nästa säsong slänga mig ut på en smc och köra ännu mer crääzySjälvklart, jag håller helt med.Skyddskläderna är lika viktiga oavsett om det är 5 eller 20 grader. Du bör nog ändå skaffa en uppsättning skyddskläder.
Själv kör jag så länge det är fint väder (över 5 grader och torrt)
Fick kortet förra veckan.
Hojen blir klar till våren.
Så den har väll precis börjat, och slutat. Har inte ens kör efter uppkörningen om man inte räknar med den milen hem till körskolan. :S
Grattis till körkortet! Håller du på att göra ordning en motorcykel eller kommer du att köpa en framåt vårkanten? Oavsett har du något att se fram emot!

........|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!