När sker invasionen av Nordkorea?

ok, minipoll för bara er två: vilket land väljer ni ska ha kärnvapen, usa eller nordkorea? och ja, ni måste välja ett av länderna.

lite ologisk fråga men ok

USA vet vi redan är beredda trycka på knappen och far jorden runt, Nordkorea har knappast resurer att kriga i tid och otid, vem skulle Nordkorea skjuta mot och varför? är det troligt att de skulle använda dom?.

Närå

:backontop

Koreanska tjejer kan va heta

bevis!?!!

Last edited:
Allt som stavas diktatur borde portas att ha kärnvapen. Om man sen tycker att Nordkorea ska ha rätten att ha kärnvapen tycker jag det är är starkt bevis på att syskon inte ska skaffa barn.

Allt som stavas diktatur borde portas att ha kärnvapen. Om man sen tycker att Nordkorea ska ha rätten att ha kärnvapen tycker jag det är är starkt bevis på att syskon inte ska skaffa barn.

Det är du som är den inavlade jag är kulturberikare :mattias

Pakistan, Indien USA och Israel är 4 nationer som med större sannolikhet trycker på den röda knappen än nordkorea. Ni läser aftonbladet för mycket om ni tror annat.

South+Korea_s+sexy+car+show+girl_+Huang+Mi+Hee+_1_.jpg

sexy-korean-girls-1.jpg

sexy-korean-girls.jpg

Det är du som är den inavlade jag är kulturberikare :mattias

Pakistan, Indien USA och Israel är 4 nationer som med större sannolikhet trycker på den röda knappen än nordkorea. Ni läser aftonbladet för mycket om ni tror annat.
Och du kanske har spenderat lite väl mycket tid i vänsterfilen.. Jag har högre tillit till moderna demokratier och konkreta beslutskedjor än nyckfulla generaler i ett icke-land som Nordkorea.

...ja för dig blir det runt 3-5 dagar innan superkoreanen kim beslutar sig för att pulvrisera dig och ett gäng andra alt. försöka utvinna plutonium ur din lätt muterade kropp med diverse medel...

Naaw börja du gråta nu när du inte kom på ngt bättre?
Ska du ha en karamell så det känns bättre?

Och du kanske har spenderat lite väl mycket tid i vänsterfilen.. Jag har högre tillit till moderna demokratier och konkreta beslutskedjor än nyckfulla generaler i ett icke-land som Nordkorea.

skulle nog inte kalla pakistan o indien demokratier av högre rang

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey