När säger det stopp?

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Ja..sitter här mitt i natta och så kommer tanken som jag inte kan släppa av nån anledning :p

Nu till saken. Hur MYCKET kan man äta upp av sig själv innan det säger STOPP!!!!? :crash Men det lär ju göra PISSONT!!! :skrämd Så kroppen säger nog ifrån men med lite vilja så lär man väl ha smaskat i sig nått iaf? Ambulans lär ha nått att tillägga i den här Viktiga tråden :D

K-Micke skrev:
Om du är en duktig och inte alltför blödig kirurg så kan du nog amputera och käka upp bägge benen och en arm.

Sen blir det bökigare. :D :p
Huvudet är nog svårast att käka upp misstänker jag. :D

:confused: :confused: :confused:

öhmm . . . klockan va rätt mycket va . . . ?

annars kan du säkert käka en hel del, bara du kan stoppa blödningarna efter hand så.

SimmPsi skrev:
Ja..sitter här mitt i natta och så kommer tanken som jag inte kan släppa av nån anledning :p

Nu till saken. Hur MYCKET kan man äta upp av sig själv innan det säger STOPP!!!!? :crash Men det lär ju göra PISSONT!!! :skrämd Så kroppen säger nog ifrån men med lite vilja så lär man väl ha smaskat i sig nått iaf? Ambulans lär ha nått att tillägga i den här Viktiga tråden :D

*skrattar*... ja du, ja skulle tro att du inte kommer längre än ner till nagelbanden innan du ger upp av smärta, Men kom hit så ska jag ge dig lite droger så kan du nog mumsa i dig ett helt ben eller så... :D

Försökte tugga i mig tummen på försök men det gör för ont. Tack för idén, nu sitter jag här med bitmärken. :mad:

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back