När ni sagt ja är ni sålda

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS Honda GW Trike
Från AB

Hej Eva,

jag är en man som har problem fastän jag borde vara världens lyckligaste. För två månader sedan gifte jag mig. Min tjej och jag har varit ihop i fem år. Det har varit suveränt fram till bröllopet. Allt handlade om hennes ring, klänning, blommor, hår. Inte om vår kärlek. Nu har hon börjat kräva att jag ska hålla mig hemma om kvällarna fastän jag alltid har tränat minst tre gånger i veckan. I helgen hade vi ett praktgräl. Det visade sig att hon har planerat allt i detalj: hur många barn vi ska ha, var vi ska åka på semester. Jag känner mig kvävd. Jag är bara 26, hon är 32. Jag måste få vara själv och tänka. Reser utomlands imorgon. Hon vet inget. Jag tror att bröllopet förstörde vårt förhållande. Kan vi rädda det genom att skilja oss?

Bengt

Var det inte du som nyss skrev att du lackade för att hon hade planerat saker du inte visste om?
Och nu ska du göra samma sak emot henne..? :va

Att bara dra utomlands och fly från problemen hjälper inte skit,
snarare förvärrar situationen ytterligare.

Att fråga om hjälp här, hjälper också föga. :pangihuve

DU SKA PRATA MED DIN FRU ISTÄLLET!!!!!

:)

Psst, jag tror inte det är i TS som har skrivet brevet (artikeln);)

Jag har en idé... vi tar och startar en tråd på SH om varje konstig artikel på AB...

Du låter inte som en man med god erfarenhet av kvinnor.

Citat: "Det har varit suveränt fram till bröllopet."

Jodå jag e lyckligt gift sen 3-4 år tillbaka, men det verkar som om folk i allmänhet bara har gifta sig ock skaffa familj i huvudet, dom träffas och inom några år e både bröllop och barn fixade, Sen att makarna inte varken passar ihop eller har samma värderingar och inte pratar med varandra verkar vara en bifunktion.
paret i TS inlägg är ju ett väldigt bra exempel på folk som inte pratar, mannen hade inte en suck om att tjejen redan hade planerat hela livet med x antal barn osv medan kvinnan inte hade en aning om att mannen inte ville så som hon.

Såg en annan sådan där artikel i AB, där någon brud klagade att killen hade
stuckit ifrån henne direkt efter att dom börjat planera bröllop. Och frågan var lixom om hon skulle kräva ett svar på varför!! :va

Fy fan vad folk ställer till det.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...