När Nån Försöker Glädja

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
holla! förstår inte den svenska avundsjukan.när GR gör ALLT han kan för att ge oss nåt ovanligt o speciellt så får han höra att "det va lamt" "ditt,datt" o.s.v. är det nån????????som har haft snutjag överhuvudtaget på den här sajten?????sluta gnälla om icke utbetalda priser o åk o HÄMTA dom om dom verkligen betydde nåt.riktiga män som känner sig blåsta GÖR nåt åt saken.jag tycker inte att ALLT som sker i gr-filmerna e jättehäftigt.men om jag ställer MIG frågan om jag hade kunnat göra det bättre själv så e svaret definitivt NEJ.HURRA för ALLA som försöker göra nåt för att glädja andra. mvh//ktmjacke

Vem talar illa om GR, han är ju grym. Får gåshud varje gång jag ser på filmerna. :eek:

Last edited:
sammanträffande

Darre skrev:
vem talar illa om GR, han är ju grym. Får gåshud när jag ser på filmerna. :eek:
tro det eller ej,men jag har sett en del snack som jag tycker borde ha förts på ett personligt plan mellan gr o missnöjd däckägare.*he he*förstår honom oxå,men man behöver ju inte "döda" nåns trovärdighet på ett sådant sätt o sen inte våga svara när vederbörande hör av sig.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard