När konverterar Heda till Gixxer?

Heda byter när?

• Antal röstningar
    0

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Efter att ha smygit runt här och iaktagit Heda gurun och hela hans sekt ett tag så blir jag fundersam. Kommer han att överge S och M'andet :whip För att bli en "vanlig sporthojare istället, och i så fall när?
Väntar med spänning på resultatet.

:bow :bow Heda :bow :bow

/O. fullvärdig.

Jag satt på aldrig! Gurun kan man inte övertala, det är ju han som lägger ribban!

:bow :bow :bow The Doctor, The Guru, Heda The Man :bow :bow :bow

//Anders :hej

ALDRIG!!! SM råkkar! Heda råkkar! Och alla chixen som blir impade när Heda stuntar, de råkkar säkert de oxå! :rock

Varför skulle han byta? Krattan har ju bara lagt en rökridå med Gixxern, för han föredrar ju lill-Husan om han måste välja!!! :fakta

:bow :bow :bow :bow :bow

jag röstade på aldrig, min gixxerwannabe kampanj är lixom för att fjäska åt mig en plats på bankörningen den 4e okt, i verkligheten är de coola, balla, snabbabrudmagneter, men vad är utmaningen att ragga en tjej med något hon vill ha. Jämnfört med att ha en "moped" som verktyg, that is a challenge"

så jag förblir nog moppegangster ett tag till, rock on

frxtn, hur kom du på iden med pollen, du har ju aldrig skrivit ett ord i motardforumet, hehe respect

Tom Byron skrev:
jag röstade på aldrig, min gixxerwannabe kampanj är lixom för att fjäska åt mig en plats på bankörningen den 4e okt, i verkligheten är de coola, balla, snabbabrudmagneter, men vad är utmaningen att ragga en tjej med något hon vill ha. Jämnfört med att ha en "moped" som verktyg, that is a challenge"

så jag förblir nog moppegangster ett tag till, rock on

frxtn, hur kom du på iden med pollen, du har ju aldrig skrivit ett ord i motardforumet, hehe respect

Hehe... har smygit i fanclub tråden och faktiskt läst hela! :rodnar

Måste säga att ni :rock 'ar hela gänget... roligaste läsningen här ju!

DreeTman skrev:
Hehe... har smygit i fanclub tråden och faktiskt läst hela! :rodnar

Måste säga att ni :rock 'ar hela gänget... roligaste läsningen här ju!

Tackar på fanclubens vägnar! :cool:

Så du är alltså en smyg-groupie!? Fast inte nu längre alltså... :D
Sekten sprider sig sakta men säkert! :rock :rock :rock

:bow :bow :bow Heda :bow :bow :bow

Ebbe skrev:
Tackar på fanclubens vägnar! :cool:

Så du är alltså en smyg-groupie!? Fast inte nu längre alltså... :D
Sekten sprider sig sakta men säkert! :rock :rock :rock

:bow :bow :bow Heda :bow :bow :bow

:D jajjemen! nästan så man tittat lite avundsjukt på era :bow 's
För vem vill inte brappa runt o kunna skryta med att man faktiskt hänger med Heda-gurun? :tummenupp
Får väll visa min uppriktighet igen...
:bow :rock Heda :rock :bow

Det här blir liksom en Heda fanclub-tråd TILL!!! :lol Vi sprider ut oss, förökar oss och invaderar som värsta amöborna! :crash

Välkommen in i klubben DreeTman! Eller ska vi våga kalla det för sekten? :rodnar Nää, Husa-sekten får räcka! Heda har en fanclub! :bow

Hur som helst, så vet vi att resultatet av pollen blir ALDRIG, för det där Gixxertjafset är bara tillfällig sinnesförvirring och fjäsk för att få brumma supermoppe åtminstone EN gång till på bana utomhus i år! :fakta

Edit: Jag stod inte ut med att min älskade Husa kunde förknippas med fula ord och hån, så även om beviset finns kvar, så har jag ändrat till vad det var meningen att stå och hoppas att hon kan förlåta mig... *snyft*

Last edited:
DreeTman skrev:
:D jajjemen! nästan så man tittat lite avundsjukt på era :bow 's
För vem vill inte brappa runt o kunna skryta med att man faktiskt hänger med Heda-gurun? :tummenupp
Får väll visa min uppriktighet igen...
:bow :rock Heda :rock :bow

Hänger MED Heda, eller HÄNGER med Heda???

Ähhh, skitsamma jag gör ju båda! Nästan iaf.... hänger MED alltså... :rolleyes:

Heda, the MAN!! :bow

Yasha skrev:

Välkommen in i klubben DreeTman! Eller ska vi våga kalla det för sekten? :rodnar Nää, Husa-sketen får räcka! Heda har en fanclub! :bow

För en gång skull kallade du Husan för sitt rätta namn iaf!!! MUAHAHAHHAHAHA.... :D :slicka :whip

Ebbe skrev:
För en gång skull kallade du Husan för sitt rätta namn iaf!!! MUAHAHAHHAHAHA.... :D :slicka :whip
Å FY vad pinsamt!!! :rodnar

Och inte går det att rätta till i efterhand heller... Min älskade lilla Husa, FÖRLÅT!!!! :skrämd

Jaja, även om det nu råkar vara så att det är en Husa- SKET, så kör den i alla fall ifrån din 660!!! :fakta

:slicka

Yasha skrev:
Jaja, även om det nu råkar vara så att det är en Husa- SKET, så kör den i alla fall ifrån din 660!!! :fakta

:slicka

Va? Du h**s d*ligt, ja* åk*er in * en t*nnel...........................

:crash

F-n vad JAG råkkar ikväll! :rock Det är bäst jag lägger ner nu, när jag ligger på topp... :cool:

Heda är trots allt gurun! Bäst på allt helt enkelt! Och är det någon som tycker annorlunda, röstar vi helt sonika ner vederbörande! Eller så ställer vi honom/henne mitt i en ring med våra välljudande motardpipor och övertygar henne/honom om att det faktiskt är SANT!!! :D

Puss då! :bow

Och vad trevligt att få medhåll från min sambo en gång oxå... God natt, älskling :hej

Yasha skrev:
Det här blir liksom en Heda fanclub-tråd TILL!!! :lol Vi sprider ut oss, förökar oss och invaderar som värsta amöborna! :crash

Välkommen in i klubben DreeTman! Eller ska vi våga kalla det för sekten? :rodnar Nää, Husa-sekten får räcka! Heda har en fanclub! :bow

Hur som helst, så vet vi att resultatet av pollen blir ALDRIG, för det där Gixxertjafset är bara tillfällig sinnesförvirring och fjäsk för att få brumma supermoppe åtminstone EN gång till på bana utomhus i år! :fakta

Edit: Jag stod inte ut med att min älskade Husa kunde förknippas med fula ord och hån, så även om beviset finns kvar, så har jag ändrat till vad det var meningen att stå och hoppas att hon kan förlåta mig... *snyft*

haha, tackar! Så man är officiell hangaround till Heda fanclub nu alltså? :bow

Nu skulle man ju ha en motard med! :crash

:bow Heda :bow

Det låter schysst, har du ingen bild på dig du kan slänga upp i den andra tråden så man ser hur du ser ut, gärna med hojen. Det där lät skumt :crash alltså jag ska inte ragga på dig, bara mest för fun lixom. hehehehehe :hej :tummenupp

DreeTman skrev:
haha, tackar! Så man är officiell hangaround till Heda fanclub nu alltså? :bow

Nu skulle man ju ha en motard med! :crash

:bow Heda :bow

Heda är trots allt gurun! Bäst på allt helt enkelt! Och är det någon som tycker annorlunda, röstar vi helt sonika ner vederbörande! Eller så ställer vi honom/henne mitt i en ring med våra välljudande motardpipor och övertygar henne/honom om att det faktiskt är SANT!!! :D

De tror jag inte behövs, jag föll, DreeTman föll. Alla kommer att dyrka våran guru :bow :bow :bow

så e de :fakta

Hoppla :D

Inge' snabba ni är då... Fylla en tråd på det här viset på en ynka kväll :fakta

Jag röstade solklart på att han köper en till hoj. Har hört att det är vad alla _riktiga_ karlar gör *host, host* :notme

Fast jag började nästan ändra mig när TheMan, TheMyth, TheConcept HEDA så fint och padagogiskt (som bara han kan) förklarade att har man två hojar försvinner ju utmaningen med :tuttar
Jag kan bara lägga mig ner i gruset _ännu_ en gång och konstatera att "vem fan tror jag att jag är när HEDA finns"

:bow HEDA HEDA HEDA :bow

PS Jag köpte nya (fast inte helt nya såklart, utan nya för mig) RR-stövlar igår *jättenöjd-smiley*

Tom Byron skrev:
Det låter schysst, har du ingen bild på dig du kan slänga upp i den andra tråden så man ser hur du ser ut, gärna med hojen. Det där lät skumt :crash alltså jag ska inte ragga på dig, bara mest för fun lixom. hehehehehe :hej :tummenupp

Hehe, jo det kan jag väll ordna! vilken tråd menar du då? den stora guru tråden? Vore en ära att få visa mig i detta eminenta sällskap! :hej

:Bugar :Bugar Heda :Bugar :Bugar

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back