När kommer KTMs elhoj?

Men för helvete, nu SciFi, han har ju inte ens velat visa att fusionsmanicken fungerar än.

Det är ju bara lösa påståenden från uppfinnaren än så länge, den vetenskapliga världen gäspar åt det där.

Elhojar kommer när batterierna har 3-5gånger dagens energidensitet, då börjar det bli tänkbara siffror.

Men för helvete, nu SciFi, han har ju inte ens velat visa att fusionsmanicken fungerar än.

Det är ju bara lösa påståenden från uppfinnaren än så länge, den vetenskapliga världen gäspar åt det där.

Elhojar kommer när batterierna har 3-5gånger dagens energidensitet, då börjar det bli tänkbara siffror.

Nja gör de verkligen det?
Jag hade inte heller visat världen hur den fungerade om jag inte hade fått patent på de hela innan, är ju endel cash det handlar om, om det nu stämmer.
Kommer att ändra hela samhället, så de är ju lite för bra för att vara sant :rolleyes:...

Handlar inte om en motor utan om kallfusion, alltså ett kallt kärnkraft enkelt sagt.
Att man kan utvinna energi utifrån väteatomer. t.ex. vatten, sedan en tillsats av nickel i det här fallet....

Sedan för att inte vara taskig så tror jag du har lite svårt att förstå vad det handlar om med din ringa ålder, möjligt att du går på natur eller teknik på gymnasiet eller bara är ''nörd'' av intresset.... men står att du går kokutbildning så att :)

e bara nörd eller "nut´s" på fritiden, finns en del vetenskap bakom matlagning där med :tummenupp fast på lekbarns nivå gemfört med kallfusion, menade bara hur ska man få de att få plats på en motorcykel och vara praktisk? för för de första måste du ha energikällan och sen motorn som ska drivas

tänkte dock lite fel med "evighetsmaskinen"

e bara nörd eller "nut´s" på fritiden, finns en del vetenskap bakom matlagning där med :tummenupp fast på lekbarns nivå gemfört med kallfusion, menade bara hur ska man få de att få plats på en motorcykel och vara praktisk? för för de första måste du ha energikällan och sen motorn som ska drivas

tänkte dock lite fel med "evighetsmaskinen"

Nja tror att man kan banta deras maskin litegrann samt effektivisera, sedan så blir det inte så mkt mer vikt med en vanlig motor och fulltank än vad de blir med en elmotor och en såndär ''kallfusionmaskin'' eller vad man nu vill kalla det....
Vet att de har funnits prototypbilar med egna kärnkraftverk som kunde gå rejält långt, även kärnverksdriva ubåtar vilket de flesta känner till, varför bilen inte slog igenom fattar jag inte än, fatta och kuna köra hur många mil som hälst utan att behova tanka :yoparty:D

Nja tror att man kan banta deras maskin litegrann samt effektivisera, sedan så blir det inte så mkt mer vikt med en vanlig motor och fulltank än vad de blir med en elmotor och en såndär ''kallfusionmaskin'' eller vad man nu vill kalla det....
Vet att de har funnits prototypbilar med egna kärnkraftverk som kunde gå rejält långt, även kärnverksdriva ubåtar vilket de flesta känner till, varför bilen inte slog igenom fattar jag inte än, fatta och kuna köra hur många mil som hälst utan att behova tanka :yoparty:D

förutom förminskade genitalier och hårförlust ser ja fan inget minus med det! :rolleyes:

aja kommer väl när man e 50 och då förstår man nte sig på de..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park