Ninjaboy skrev:Äsch, hon är ju sötså vad gör det om någon bokstav hamnar fel, dessutom är Chris Ash otrevligast på forumet utan konkurrens.
Jag håller med dig
Banna Chris Ash, hans negativitet drar ner hela SH i skiten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ninjaboy skrev:Äsch, hon är ju sötså vad gör det om någon bokstav hamnar fel, dessutom är Chris Ash otrevligast på forumet utan konkurrens.
Jag tycker inte illa om dig, det är något du helt fått om bakfoten. Vidare ogillar jag däremot många andra människor som jag läser om i tidningar m.m. och dessa har jag heller aldrig träffat. Mitt tycke om dina åsikter och hur du uttrycker dessa kvarstår dock! Inget du ska ta illa upp för!Miss_Orchidee skrev:Nej det fattar jag med, men du kanske brode träffa personerna du kritiserar i verkligheten och se om det verkligen är så som du tror att det är. Jag vet redan att du tycker illa om mig, men jag förstår inte riktigt varför, för att man ska tycka illa om någon brukar krävas att man gör någonting elakt mot personen ifråga, vilket jag inte kan se att jag har gjort mot dig, men har du något från tidigare disskusioner som visar att ´jag vart elak riktat direkt mot dig, så varsågod![]()
HanneZ skrev:Jag tycker inte illa om dig, det är något du helt fått om bakfoten. Vidare ogillar jag däremot många andra människor som jag läser om i tidningar m.m. och dessa har jag heller aldrig träffat. Mitt tycke om dina åsikter och hur du uttrycker dessa kvarstår dock! Inget du ska ta illa upp för!
HanneZ skrev:Jag menar inte denna diskussionen. Mitt tycke om medlemmar på sporthoj nollställs inte mellan varje tråd.!
otrevlig och otrevlig, han har sina åsikter och står för dem.Ninjaboy skrev:Äsch, hon är ju sötså vad gör det om någon bokstav hamnar fel, dessutom är Chris Ash otrevligast på forumet utan konkurrens.
Suck! Jag skrev tidigare att jag inte nollställer. Skriver man något som jag uppfattar som helt jävla korkat i en tråd så tar jag med mig i bakhuvudet tills jag läser något i nästa tråd. Efter 10 inlägg har jag skapat mig en uppfattning. Denna kan ändras på och det har hänt många gånger.Miss_Orchidee skrev:jaha...nu bytte vi ställning igen... alldeles nyss var det att du inte skapade dig en ny uppfattning om vissa PERSONER mellan alla trådarna.....![]()
Om du försäker be om ursäkt så är ursäkten nästan godtagen då jag måste säga godnatt innan min gode mor hänger mig för att ja använder datorn hela natten....
Puss på dig HanneZ sov gott och drömm sött!
Poacher skrev:otrevlig och otrevlig, han har sina åsikter och står för dem.
Om fler vore som honom på forumet vore det iaf intressantare.
Sen behöver man ju inte hålla med honom.
Poacher skrev:otrevlig och otrevlig, han har sina åsikter och står för dem.
Om fler vore som honom på forumet vore det iaf intressantare.
Sen behöver man ju inte hålla med honom.
HanneZ skrev:Suck! Jag skrev tidigare att jag inte nollställer. Skriver man något som jag uppfattar som helt jävla korkat i en tråd så tar jag med mig i bakhuvudet tills jag läser något i nästa tråd. Efter 10 inlägg har jag skapat mig en uppfattning. Denna kan ändras på och det har hänt många gånger.
HanneZ skrev:Mitt tycke om medlemmar.....
Ja, och vad har de med saken att göra?Miss_Orchidee skrev:Men du skrev också det här:
Jo kanske, fast jag tycker inte idel ryggdunkning är kul heller.Ninjaboy skrev:Åsikter är trevligt, att stå för dem är bra men att starta trådar i enda syfte att dissa alla oliktänkande med olika omskrivningar för bristande intellekt är vad jag kallar otrevligt. Det är min åsikt och den står jag för.![]()
HanneZ skrev:Ja, och vad har de med saken att göra?
Det gäller alla! Inga specifika.Miss_Orchidee skrev:Ville bara påpeka att det faktiskt lät som du syftade på specifika personer! vilket du sa att du inte gjorde lite senare...
Nej godnatt sa jag ju! nu ska jag sova, en annan ska upp och jobba imorgon![]()
Puss på dig Älskling, sov gott!
haha, allt är ditt fel!bagerah skrev:ehh...![]()
jag ville bara veta när bigmac introducerades i samhället.![]()
Det va la gött att Ni fick prata av er...
HanneZ skrev:haha, allt är ditt fel!
Nä, spammandet får gärna ta över när svaret redan är funnit. Iallfall för min del.
Hehe, bra de!bagerah skrev:finns inte mycket som överträffar spam!![]()
![]()
blev bara lite fundersam när jag kom hem och tråden blivit 3 sidor lång![]()
men det var allt lite underhållande läsning. ser fram emot upplösningen...
Långa farbron skrev:Då jag naturligtvis är besrusad,så vill jag bara säga.
1.1732
2.Miss orchided har en snygg avatar
3.En spam tråd![]()
Sen sanningshalten i detta är upp till bedömaren (dock inte 2:an)
Over and super-out
Fylle-farbron

Josafan skrev:Han är alltid på damerna, så fort han kan, den fula fabrorn!![]()
![]()

Långa farbron skrev:Kanske en trasig DNA-stege som gör det ? vem vet![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |