När kom "Big Mac"?

UrbanTiger skrev:
Kan någon svara på när McD öppnade på Drottninggatan då.
Var det typ 1972 om jag inte minns fel (är det rätt gata jag nämner ?)

FEL och åter FEL!!

Den 27 oktober 1973 öppnades den första restaurangen i Sverige på Kungsgatan i Stockholm. :D

HanneZ skrev:
Är det Budweiser du menar?

Nu får du fanemej ge dig HanneZ, säger du någonsin något snällt till någon?? Vad tjänar du på att vara elak hela tiden! har aldrig sett dig skiva nått snällt i något inlägg!
blir ditt liv bättre om jag mår dåligt?? hoppas det! för i så fall bör du må riktigt jävla dåligt nu!

aja, godnatt alla trevliga SportHojare... nu ska jag "sova" :hej

Miss_Orchidee skrev:
Nu får du fanemej ge dig HanneZ, säger du någonsin något snällt till någon?? Vad tjänar du på att vara elak hela tiden! har aldrig sett dig skiva nått snällt i något inlägg!
blir ditt liv bättre om jag mår dåligt?? hoppas det! för i så fall bör du må riktigt jävla dåligt nu!

aja, godnatt alla trevliga SportHojare... nu ska jag "sova" :hej
Jag skriver ofta snälla saker!

Jag förstår inte vad du menar? Först skriver du att mitt liv blir bättre om du mår dåligt. Sen skriver du att jag bör må riktigt jävla dåligt nu. Det borde ju betyda att du mår bra!

Jag är inte taskig, jag har svårt att följa med i texten bara när felstavningarna överskrider rättstavningarna! Du där emot försöker trycka ner mig och skriva saker som "Du fattar ju vad jag menar". Jag förstår inte alls, jag är inte så smart.

/ Hannes

HanneZ skrev:
Jag skriver ofta snälla saker!

Jag förstår inte vad du menar? Först skriver du att mitt liv blir bättre om du mår dåligt. Sen skriver du att jag bör må riktigt jävla dåligt nu. Det borde ju betyda att du mår bra!

Jag är inte taskig, jag har svårt att följa med i texten bara när felstavningarna överskrider rättstavningarna! Du där emot försöker trycka ner mig och skriva saker som "Du fattar ju vad jag menar". Jag förstår inte alls, jag är inte så smart.

/ Hannes
Du vet mycket väl vad jag menar och du visar klart och tydligt att du förstår vad jag menar när du svarat på mina inlägg!
Jag tycler inte att det är jätte kul att bli på hoppad över smågrejer! det va en bokstav som var fel! Så mycket kan du inte störa dig på det? Och det var inte meningen att trycka ner dig, jag ville bara försvara mig mot alla dina påhopp, du kanske borde tänka dig lite för innan du skriver sådanna saker, folk tar åt sig....

Jag undrar hur andra uppfattar den här konversationen, vem trycker ner vem egentligen??

Miss_Orchidee skrev:
Jag undrar hur andra uppfattar den här konversationen, vem trycker ner vem egentligen??

Jag sitter mest och: :D :hihi :lol

Du har ju skrivit det själv: Det finns alltid 3 sidor av en historia, mannens, kvinnans och sanningen :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Du vet mycket väl vad jag menar och du visar klart och tydligt att du förstår vad jag menar när du svarat på mina inlägg!
Jag tycler inte att det är jätte kul att bli på hoppad över smågrejer! det va en bokstav som var fel! Så mycket kan du inte störa dig på det? Och det var inte meningen att trycka ner dig, jag ville bara försvara mig mot alla dina påhopp, du kanske borde tänka dig lite för innan du skriver sådanna saker, folk tar åt sig....

Jag försöker försvara mig från dina påhopp om att jag är "besserwisser" etc. Jag är ledsen nu. Mår skit. Tårögd. Djupt sårad.

HanneZ skrev:
Jag försöker försvara mig från dina påhopp om att jag är "besserwisser" etc. Jag är ledsen nu. Mår skit. Tårögd. Djupt sårad.

Då skulle du inte startar det hela, den som ger sig in i leken får leken tåla, alla spelar på samma villkor.

Lipa du nu, jag har redan lipat färdigt

Miss_Orchidee skrev:
Då skulle du inte startar det hela, den som ger sig in i leken får leken tåla, alla spelar på samma villkor.

Är du skojig på riktigt? :confused: :va

Miss_Orchidee skrev:

Slänger man sig in i diskussioner med en mellanstadieelevs tänkade och stavande kan man räkna med en del mothugg.

HanneZ skrev:
Slänger man sig in i diskussioner med en mellanstadieelevs tänkade och stavande kan man räkna med en del mothugg.

jag skrev ett snällt och vänligt inlägg för att hjälpa stackaren som inte visste, och så kom du.... ja det var ju verkligen jag som slängde mig in i diskussionen :huvet

Miss_Orchidee skrev:
jag skrev ett snällt och vänligt inlägg för att hjälpa stackaren som inte visste, och så kom du.... ja det var ju verkligen jag som slängde mig in i diskussionen :huvet
Jag menar inte denna diskussionen. Mitt tycke om medlemmar på sporthoj nollställs inte mellan varje tråd.

Äsch, hon är ju söt :tuttar så vad gör det om någon bokstav hamnar fel, dessutom är Chris Ash otrevligast på forumet utan konkurrens.

HanneZ skrev:
Jag menar inte denna diskussionen. Mitt tycke om medlemmar på sporthoj nollställs inte mellan varje tråd.

Nej det fattar jag med, men du kanske brode träffa personerna du kritiserar i verkligheten och se om det verkligen är så som du tror att det är. Jag vet redan att du tycker illa om mig, men jag förstår inte riktigt varför, för att man ska tycka illa om någon brukar krävas att man gör någonting elakt mot personen ifråga, vilket jag inte kan se att jag har gjort mot dig, men har du något från tidigare disskusioner som visar att ´jag vart elak riktat direkt mot dig, så varsågod :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back