När Knoppar (B)RRRR!STER......

Penguin skrev:
420 kr bjudet! :banana

Du får sen köpa tillbaka den dyrt på söndag när det ska bli +7°c och sol.

440 kr cash är mitt bud - bäst att du snabbar på dig - jag klivar på ThaiAirlines på fredag och drar till Malaysia - och sen kommer jag först hem när det är ORDENTLIGT hojväder :arsele
 
Galne Dansken skrev:
440 kr cash är mitt bud - bäst att du snabbar på dig - jag klivar på ThaiAirlines på fredag och drar till Malaysia - och sen kommer jag först hem när det är ORDENTLIGT hojväder :arsele

Sorry ! Allihopa.... Ankie ringde och bjöd 500:- pheeeew,
skönt att den ändå stannar inom "familjen"... :tungan :D
 
BLUERIDER skrev:
Sorry ! Allihopa.... Ankie ringde och bjöd 500:- pheeeew,
skönt att den ändå stannar inom "familjen"... :tungan :D

Jag betalar 45000 kr cash nu.
Till helgen kommer jag att ha köpt nåt annat för pengarna annars....
passa på!
 
BLUERIDER skrev:
Lycka till med shoppingen :D

Börjar du bli snål!

Jag bjuder över Ankie, 500 spänn plus en låda använda blinkersar!
Om du trilskas kan jag slänga 1 års fri tvätt av din hoj, enligt mitt tvättschema :gnissla
Vad säger du, deal?
 
Jag bjuder över M:et!

500kr + en låda folkisar + 2kg oxiderad plåt!

Nu är hojen min väl?? :banana
 
M:et skrev:
Börjar du bli snål!

Jag bjuder över Ankie, 500 spänn plus en låda använda blinkersar!
Om du trilskas kan jag slänga 1 års fri tvätt av din hoj, enligt mitt tvättschema :gnissla
Vad säger du, deal?

Enligt ditt tvättschema :rofl :rofl Underbart, Mr Ratbike
har talat ! Det där med en låda använda blinkersar gjorde
det hela plötsligt mkt intressantare :D Nu börjar vi prata
konsumtion, d är väl en 10-12 st från förra säsongen va :hihi
 
BLUERIDER skrev:
Folkisar ??? Undrar vem det är som är snål :fatta! :dummer :tungan

Det är väl inte mitt fel att RättPris har fått in något okänt billigt ljust tyskt sött öl som ingen vill ha.... :hihi
 
BLUERIDER skrev:
Underbart, Mr Ratbike
har talat ! Det där med en låda använda blinkersar gjorde
det hela plötsligt mkt intressantare :D Nu börjar vi prata
konsumtion, d är väl en 10-12 st från förra säsongen va :hihi

Hmm.. varför denna åtgång?.. har inte han också stödhjul? :va :1pajas


Min LillGixxer har jag lånat ut till Mattias. Känner inte för den (eller nåt annat) just nu. ( ja som nyss ville köra rr :rolleyes: )


// anelLi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top