När kan man senast ändra tid till besiktning?

meshboy

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
R1-04
Har tid 15/5 06:40 och min fjäder och packning skulle första gången jag pratade med yamaha Center anlända senast ons, idag när jag ringer så säger de senast tors. kan jag ringa och omboka på ons klockan 18 när jag har tid tors 06:40 om de inte hinner få hem mina grejor?

Det bara MÅSTE vara smartare att kontakta aktuell instans hellre än sporthoj.com?

Jag vet att när jag hade tid kl 16 en onsdag i oktober blev tvungen att ändra tiden kl 15 samma dag då jag inte kom in i garaget eftersom min kära sambo låst in garagenycklar i kassaskåpet som står i garaget och då hade jag inte nycklarna till garaget på knippan än (han låste in extranycklarna trodde han). Dörren som är från huset till garaget hade gått i baklås samtidigt så jag kom inte åt hojen. *asg*
Då hade de dock inte börjat med nån straffavgift än. Det har de nog börjat med nu redan tror jag.
Det står på hemsidan hur lång tid innan man måste ha avbokat för att inte få straffavgift...

Jag vet att när jag hade tid kl 16 en onsdag i oktober blev tvungen att ändra tiden kl 15 samma dag då jag inte kom in i garaget eftersom min kära sambo låst in garagenycklar i kassaskåpet som står i garaget och då hade jag inte nycklarna till garaget på knippan än (han låste in extranycklarna trodde han). Dörren som är från huset till garaget hade gått i baklås samtidigt så jag kom inte åt hojen. *asg*
Då hade de dock inte börjat med nån straffavgift än. Det har de nog börjat med nu redan tror jag.
Det står på hemsidan hur lång tid innan man måste ha avbokat för att inte få straffavgift...

Enligt bilprovningens hemsida så ska man boka om SENAST 2 timmar innan bokad tid. Internet bokningen är öppen mellan 5 och 24.
Hoppas du hinner få grejorna!

Enligt bilprovningens hemsida så ska man boka om SENAST 2 timmar innan bokad tid. Internet bokningen är öppen mellan 5 och 24.
Hoppas du hinner få grejorna!

Jo just ja. Det var så det var. O jag ringde en timme innan. hehe. Men då hade de inte satt igång med straffavgiften än. :P

Har du bokat via internet så kan du alltid hävda att det inte är du som har bokat och strunta i tiden.

Varför? Jo, för att vem som helst kan boka in din hoj om man bara har ett regnr. Ditt personnummer är en offentlig uppgift och kan fås från ex skattemyndigheten.

Datasäkerhet kallas det.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back