När har ni semester? Vad skall ni göra?

När har ni semester

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Tänkte att man kunde få lite tips om semesteraktiviteter (utöver hojåka) och så kunde det vara av lite onödigtvetande karaktär att få se hur folk lägger sina semestrar.

Själv så gillar jag sen semester då den värsta värmeböljan tonar ut och allt är uppvärmt så att det troligtvis är badbart. Efter som man har familj med 3 barn så kommer vi att satsa på en tripp till Finland och gå på Borgbacken eller Linanmäki, sen en tur till Kålmården eller Eskilstuna zoo och slutligen en sväng på Grönan. Även lite våldgästning av släktingar som bor på landet igår förståss. Givetvis så skall vi se till att ordna barnvakt några dagar oxå så att jag och tanten kan åka själva, lite MC och någon skärgårdstur med linjebåt och äta på någon skärgårdskrog (Sandhamn?).

Jag börjar min semester i Rättvik på classiccar week, sedan blir det väl fiske och en del motorcykel åka... Förra året hade jag 4st soliga dagar, en i veckan... Hoppas på fler i år.

Jag ska nog köra motorcykel till Stockholm i augusti. Då ska ni få se på bombskit.

Har bara vecka 30 och det sammanfaller tydligen med bikeweek så jag får väl hänga lite på åsen :hihi

Går ur skolan imorn! :banana
Efter det hade jag tänkt att ha semster 1 år och bara hojja samt tare lungt och resa lite oså.

31-33 drar jag på mc-semester med en polare. :yoparty

Som studerande får jag snällt jobba hela sommaren för att ha råd att leva. Helgerna kommer tillbringas med hojåka och fallskärmshoppning.

Emmi skrev:
2221392 Som studerande får jag snällt jobba hela sommaren för att ha råd att leva. Helgerna kommer tillbringas med hojåka och fallskärmshoppning.

Ska oxå jobba hela sommaren :huvet

(men får 18k för det, utöver vanlig lön) :tungan

Troligtvis blir det gotland vecka 29! :yoparty

Klarar jag uppkörningen som jag har om ett par timmar så blir det hojåka resten av tiden!

Har semester 28-31!

Alternativet "har ingen semester" finns ju inte :va

Ska ju ev. vara ledig två veckor i november så det får väl kallas semester.

Då jag började jobba efter 1 April när semestern började räknas så har jag inte fått ihop semester. Så jag ska jobba hela sommaren :(

Första veckan i Juli ska spenderas ombord på denna i vattnen runt Sardinien:

Resterande 4 veckor ska kombineras med arbete i Rom

Bifogat

• SBP01.jpg
    SBP01.jpg
    64.2 KB · Visningar: 48
Santo skrev:
2221948 Första veckan i Juli ska spenderas ombord på denna i vattnen runt Sardinien:

Resterande 4 veckor ska kombineras med arbete i Rom

fet vad e det för båt ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!