När hade du samlag senast ?

Josafan skrev:
Jag slår vad om att jag varit utan längst, iaf utanför 125-forumet, nämligen 10 månader med en dam, inte illa, däremot har lena handén varit här på besök, men det är inget jag skryter om. :gråta

10 månader? :va Det e väl inget... När jag var "ung" levde jag i ett förhållande i 2.5 år. Och av den tiden va jag utan sex 2 år. :D

// Lena

Sex är ju bara till för att sätta barn till världen.......

Lilla_Tingeling skrev:
10 månader? :va Det e väl inget... När jag var "ung" levde jag i ett förhållande i 2.5 år. Och av den tiden va jag utan sex 2 år. :D

// Lena

Skojar du eller ?....... Ett förhållande i 2,5 år...... & utan sex i 2 år..... Han måste ha luktat äckligt eller nåt ????? Då kan man ju lika gärna leva i celibat =)

almgren skrev:
Han har för stor **** jag vill ha förkrymptgubbkük av stål i mitt hål!

mm mm mmmm åhh riktiga män med stooooooooooora pungar!

Men jocke då.... Du e ju inte ens singel..... heheheheheh
Jocke har flickvän,Jocke har flickvän,Jocke har flickvän,Jocke har flickvän,Jocke har flickvän,Jocke har flickvän,Jocke har flickvän :tuttar

Hightuned skrev:
Panik, jag e 30 och har redan kommit på att jag inte gjort något vettigt med mitt liv! :gråta
ääh, det är väl inget. Jag är 17 och har redan kommit på att jag inte gjort något vettigt med mitt liv!

Lilla_Tingeling skrev:

// Lena
Så sexet var så dåligt att förhållandet tog slut? :)

snurbo skrev:
Skojar du eller ?....... Ett förhållande i 2,5 år...... & utan sex i 2 år..... Han måste ha luktat äckligt eller nåt ????? Då kan man ju lika gärna leva i celibat =)

Blir lätt att man tappar sugen för att ha sex när man lever ihop med nån man blir misshandlad av. :död

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Blir lätt att man tappar sugen för att ha sex när man lever ihop med nån man blir misshandlad av. :död

// Lena
Eller så kallar men det för s&m :näsblod .

Fast allvarligt talat.Varför vara ihop i 2,5 år med nån som misshandlar en???Skulle dragit första gången om det va jag.

ktmjacke skrev:
Eller så kallar men det för s&m :näsblod .

Fast allvarligt talat.Varför vara ihop i 2,5 år med nån som misshandlar en???Skulle dragit första gången om det va jag.

Om det hade varit så väl endå! :whip :whip :whip ;)

Jag va stannade kvar i förhållandet för att jag inte vågade lämna killen. Va alldeles för rädd. Är man ung och dum så... Men jag va väl för feg och svag. och allt resulterade i att jag nästan fick magsår. :död

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Om det hade varit så väl endå! :whip :whip :whip ;)

Jag va stannade kvar i förhållandet för att jag inte vågade lämna killen. Va alldeles för rädd. Är man ung och dum så... Men jag va väl för feg och svag. och allt resulterade i att jag nästan fick magsår. :död

// Lena
Ok,fattade dig som att det va ganska nyligen,därför jag tyckte det lät lite konstigt.Såg sen att du skrivit att det var när du va "ung".

ktmjacke skrev:
Ok,fattade dig som att det va ganska nyligen,därför jag tyckte det lät lite konstigt.Såg sen att du skrivit att det var när du va "ung".

Nu skulle jag aldrig låta mig behandlas så. :mad:
Och skulle jag träffa på den killen idag skulle jag ge han en rak höger... :fatta!

// Lena

Josafan skrev:
Jag slår vad om att jag varit utan längst, iaf utanför 125-forumet, nämligen 10 månader med en dam, inte illa, däremot har lena handén varit här på besök, men det är inget jag skryter om. :gråta

Hmm nja jag är uppe över 1 år nu :( innan dess var det 2 år
Måste va nåt fel :va

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8