När du blir diktator ska du..

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date

Merovingian

Guest
Jag börjar:

När jag blir diktator ska jag, det första jag gör, göra om polisväsendet estetiskt och moraliskt.
Samtliga poliser kommer bära Walther PPK(igen), och uniformerna kommer ses över. Manliga poliser kommer bära smoking med lackskor, och kvinnliga sådana kommer bära cocktailklänning.
Utseendekrav kommer ställas högt, och så kommer även krav angående allmänt uppförande och sätt att tala.
Samtliga polisfordon kommer säljas till Polen och ersättas med brittiska och italienska sportbilar.
Högre uppsatta poliser kommer bära rock, hatt och läderhandskar året runt.

Som för att få ordning på landet, liksom.
Vad ska du göra när du blir diktator?

Jisses, det finns så mycket att förbjuda att man vet knappt var man ska börja. T.ex.

Hiphop
Dockhussåpor
Radiotjänst
Gudrun Schyman
Fiat Multipla
Honda Goldwing
Sportradion
Fjolliga hundägare
Religion
Telefonsvarare
Dimljus
Kungahuset
Melodifestivalen
Ölandsbron
Halva Örebro (den gnälligare halvan)
Trafikförsäkringsföreningen
Biltematrådar
Lapplisor
Kråkfåglar

etc, etc

• Gilla
Reaktioner: Teo
Förbjuda allt med nicotin, billigt maskin kaffe,mjukisbyxor, trännigsbyxor på personer med en puls under 120, lågenergilampor, hiphop, RnB (Eller tvångsmatta alla som lyssnar på det med riktig rythem and blues alá motörhead) bland mkt annat

Så fort yttertempen sjunker under 18 grader erbjuda gratis flygresor till valfri varmare ort.
Införa trafikvett/ta körkort som ämne i skolan.
Rejäla subventioner på sporthojar! :tummenupp
En motorstadion/crossbana/endurobana i varje stad som har fler än 10000 invånare.

Jisses, det finns så mycket att förbjuda att man vet knappt var man ska börja. T.ex.

Hiphop
Dockhussåpor
Radiotjänst
Gudrun Schyman
Fiat Multipla
Honda Goldwing
Sportradion
Fjolliga hundägare
Religion
Telefonsvarare
Dimljus
Kungahuset
Melodifestivalen
Ölandsbron
Halva Örebro (den gnälligare halvan)
Trafikförsäkringsföreningen
Biltematrådar
Lapplisor
Kråkfåglar

etc, etc

Fan vilken själsfrände!

+ Sådana skor som kvinnor har med hårda klackar så det smäller när de går. Jag blir vansinnig när man har en såda nefter sig och måste stanna för att faenskapet ska smälla förbi. När man sedan ser på´na så verkar hon lite trotsigt arg bara för att hon själv smäller.

Sluta smella!:mad:

Alltid knalla runt "ankeborg"-style. Fullt påpälsad på överkroppen samt skor men inte en tråd mellan naveln och anklarna.

Förbjuda all j...la PK maffia, 9 mm politik mot hojstölder och tvinga en viss Jenna till att spela in filmer igen

Samtliga polisfordon kommer säljas till Polen och ersättas med brittiska och italienska sportbilar.

Smart drag, alla bilar på verkstan jämt!

Jag skulle enkelrikta alla vägar, det man förlorar på omvägar tar man igen på att jag även inför fri hastighet!

Följande skall släpas ut på gatorna och skjutas i huvet:
1, De som gillar/spelar indiepop.
2, De som har fötterna på sätena mittemot på pendeltåg eller tunnelbana.

Återställa en Liberalistisk stat där alla människor kan vara fria och har rätten att bestämma över sina egna liv

Kort och gott ( Nej jag vill inte vara ond )

1. Avskaffa Monopolet ( Dvs, Nattväktarstat, Staten kan ha rätt att ha koll på Rättväsendet och Sjukvårdsreformen ( Den är frivillig ) Men alla produkter och begränsingar till den enskilda individen ska vara fria..
2. Minska skatterna ( Mer pengar åt folket, Har kvar sjukvård i form av att de som vill ha det betalar skatt för det men du har rätten att slippa !, Pension avskaffad, du får högre lön istället )

OSV... Makten åt folket... ( Förstår inte varför inte fler kan vara öppna för den sortens "ideologi" det är ändå våran grundideologi som människa, att leva fritt och välja själv

OBS! Detta menas inte med att det inte ska finnas begränsningar ( Så om jag skulle klaga på att körkorten var svåra att få skulle de inte bli utan krav att få ett, Du ska ha rättigheten men det kan ändå finnas begränsningar då det inte endast rör den enskilda personen )

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...