När drömmen slår in...

0like2stroke!

0like2stroke
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ktm 640SM, RD350
...visserligen 25-år senare pga familj, villa o barn o deras (mina) intressen får jag tid över o ta mc kortet (gick som en dans). En helt ny värld har öppnats för mig o jag stormtrivs. Vill ta del av den mer Er hjälp. Vi syns utmed vägen.
(Har alltid under den tid som jag läst forumet undrat var alla smiles kommit från, nu vet jag) :)

Välkommen till lappland. Nytaget kort och redan 3 hojar i garaget, bra jobbat! :tummenupp

Jag tog kortet för ettohalvt år sedan, måste naturligtvis pröva vad som passar mig och inser att det räcker inte med en hoj. Ville ha en för grusbus och en för långfärd och en för pendling till jobbet men inser att jag inte har råd med alla:( . Så jag får se va det slutar med.

Vad är det för en RD du har, ypvs eller lc? Grattis grattis, kör försiktigt!:tummenupp

Ypvs, köpt obesiktigad, så det är med spänning jag ser fram mot våren o besiktningen. Jag har läst dina trådar på RD 2 takts forum och kommer säkert behöva din och dina bröders hjälp framöver.
Hare!

Haha - aldrig för sent för MC. Grattis till kortet och välkommen ner i träsket :tummenupp

Ville ha en för grusbus och en för långfärd och en för pendling till jobbet men inser att jag inte har råd med alla:(
Skaffa en hoj som klarar av alltihop. KTMs adventure-hojar, Yammas Teneré eller BMW F800GS är väl dom enda på marknaden idag, men finns väl några äldre modeller oxå man kan kolla på.

Och behåll RDn. :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...