När börjar säsongen för oss S-valls bor?

Idag var jag ute... givetvis stötte man på Red Hawk nere på hojparkeringen... man skulle kunna tro att han bor där :D:D

Det var ett jäkla klös i nyhojen... jag blev lite rädd.

nu har man köpt en hoj iallfall hehehe. 4-1 helsystem, pc och kn/filter. och lite lull lull hehe. :tummenupp

1 maj får ni se den

Sådärja premiäråkat avklarat! yaman som fick bli först ut då den ändå ska säljas :tummenupp Hade glömt hur bra den gick :yoparty Har dock mest sett kromslädar idag :confused: vågar ni er inte ut?:arsele

Min hoj var lite tjurig idag när den skulle igång, men med extra batteri, laddare och starthjälp så övertalade vi den att starta :yoparty
Syns kanske att jag och McGee är fabrikselektiker :rolleyes:
0804191400.jpg

Busa gör vi på mittsverigebanan. Men jag ser inte ditt namn på kurslistan. Anmäl dig.
anmäld, visar sig att jag är ledig från jobb och allt, måste tajma lite på söndagen bara tror jag, :) nu blir det lite leka! ska betala medlemsavgiften i morgon, tänkte jag, för att stödja lite! :tummenhupp

Japp , då var premiärturen klar även för mig , körde repsolen ca 6 mil i går och blir nog en tur även i dag om det blir mildare , tänkte ev Sundsval T o R.

Last edited:
ska snart sticka ut på hojen jag med ;D ska bara hämta tjejen och fixa lite små grejer :)

shit va bilar o hojar de va ute idag.. vid varje gatuhörn i stan med :tummenupp

shit va bilar o hojar de va ute idag.. vid varje gatuhörn i stan med :tummenupp
fan längtar hem till sundsvall :) sitter ute i solen o surfar i älvdalen, va nyss och spanade in montza banan, såg verkligen inbjudande ut :) har ni bra väder i sundsvall?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...