När börjar ni köra sporthoj i år? Jag började 1a januari :P

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
Var ute och körde 6,7,8:de januari de var 5-8 grader varmt så de gick hur fint som helst bara man tar de lite lungt så man inte lägger hojen nu innan säsongen.

1 januari.... var inte bakis så jag tog en repa på rejshojen... var bara ute 15 min... var lite halt på slicks.... sålde hojen samma kväll... deppar inte för det för idag åker jag o hämtar min nya hoj :)

Last edited:
Sådärja! Var ute i lördags och körde 3-4 mil. Supernajs. Småvägarna runt häckeberga var bitvis frosttäckta så det fick bli lite öppnare vägar där det var töat och torrt. Riktigt bra grepp!! (allt är relativt). Hur trevligt som helst!

Att åka hoj nu är som att käka tisdagsbullar innan fettisdagen! - Fel, fel, fel! Det är bra för karaktären att inte få allt man vill. Därför väntar jag tills det är SKÖNT att åka hoj =) :yoparty

(Sedan att hojen måste in på service innan nästa säsong har inget med ovanstående att göra ;))

Idag blev första dagen när jag var ute och körde :tungan

Var tvungen att hämta hem pärlan för att fixa lite på den samt att jag ska lämna in den för lite små uppgraderingar.... :tummenupp

//Rocco

Åker hoj ner till spanien runt den 20:e mars så då hoppas jag att snön är borta. Annars stoppar vi in den i en buss o åker tills det är farbart väglag :) Alla sätt är bra utom dom dåliga...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT