Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vadå inga "när snön smält"? Har däcken fäste så finns det ingen anledning att cykeln ska stå i garaget och förmultna.demo1 skrev:Hej undrar när sessongen börjar i vanliga fall? Inga svar som "när snönn smällt" tack!
Jag söker jobb där jag måste ha MC kort men hoppas kunna hinna ta det innan sessongen drar igång...
Vad ska man ha fäste till?berggren_martin skrev:Vadå inga "när snön smält"? Har däcken fäste så finns det ingen anledning att cykeln ska stå i garaget och förmultna.
Förra året var det mitten av mars som gällde i Sthlm. Det var en grymt fin vecka där, sedan blev det lite kyligare en stund.demo1 skrev:Hej undrar när sessongen börjar i vanliga fall? Inga svar som "när snönn smällt" tack!
Jag söker jobb där jag måste ha MC kort men hoppas kunna hinna ta det innan sessongen drar igång...
demo1 skrev:Hej undrar när sessongen börjar i vanliga fall? Inga svar som "när snönn smällt" tack!
demo1 skrev:hoppas kunna hinna ta det innan sessongen drar igång...
demo1 skrev:Hej undrar när sessongen börjar i vanliga fall? Inga svar som "när snönn smällt" tack!
yonsson skrev:Det e nog rätt kört skulle jag tro om du itne pratat med nån trafikskola ännu. När jag tog mitt kort (i GBG) så bokade jag lektioner i februari och fick inte köra förrän i Maj. Det hade varit folk inne i januari och bokat upp hela sommaren. Så mitt tips e att du drar till nån skola fortare än fortast och bokar tider. Helst igår. Annars finns ju risken att du får kortet först i august som jag fick och då e det ju inte mycke åka kvar.
Jag ska ställa på min hoj första april tänkte jag. Kör väl september ut som förra året. -Lycka till!
HanneZ skrev:Men enduro kör ja året om så länge det är + grader!
/ Hannes
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT