Hegg
Livsnjutare
När hojen nådde 99c på mätaren så stängde jag av han , våga inte ha den på tomgång längre . I instruktionsboken står det att det är fullt normalt upp till 120 grader , men över 130c så ska man stänga av hojen direkt .
Men vattnet kokar väl vid 100 osv ? termostaten borde ju öppna och fläkten gå i gång tycker man . Har glykol blandning i som håller -15 , Har glykolen nått med kokpunkt att göra osv .. ?
Men vattnet kokar väl vid 100 osv ? termostaten borde ju öppna och fläkten gå i gång tycker man . Har glykol blandning i som håller -15 , Har glykolen nått med kokpunkt att göra osv .. ?
