Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mjae den är sådär efter 20 mil, däremot är dom nyare Gixxer 1000 väldans bekväma att köra.Aprilia Mille är skön.
Mjae den är sådär efter 20 mil, däremot är dom nyare Gixxer 1000 väldans bekväma att köra.
Jo zx12an har man kollat lite på men d e ju som o köra långtradarealldeles för stor o klumpig.
ZX9an är jag tveksam till har haft ett par kawor innan och 9an känns som dom extremt obekväm får ont i händer och knän.
Millen kanske e något o kolla lite på då..
Men känns den inte lite trött med tvin i en r-hoj??
Jag menar tvinen e ju så extremt snäll och lättkörd motor med ett väldigt jämt register så den upplevs ju gärna som lite trött.
Om man jämför mot en hysterisk r4 som är relativt seg på låga och sedan bara vrååålar iväg och man får klamra sig fast i styret:
Missförstå mig inte jag älskar tvin (har ju en själv)
Men man måste ju uppskatta och åka på vrid och det passar ju himla bra ialf enl mig på en naken hoj men hur e d på en r-hoj?
Mvh Danne
Japp Millen är rolig på gatan men känns lite slö på bana.Millen är en kalashoj...och går absolut fort nog, det är ändå en jävligt rask superbike vi pratar om, och twinnen är varvvillig som tusan i den hojen (jag körde nästan 800 mil med min på knappt ett år, och 2 bankörningar).
Det var aldrig så att man kände att motorn var en begränsning (jag hade en 01:a).
Jag tycker twin ger en roligare upplevelse på gatan, det bär iväg hårdare i de varv man verkligen använder...det är mer lättkört att åka raskt på krokiga vägar helt enkelt.
/J
Japp Millen är rolig på gatan men känns lite slö på bana.
...toura på duccen är klart jämförbart med att dra ut naglar med tång...men man har igen det när man kör lite aktivt.
/J
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |