Nämen!

  • Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Absolut, hur kan man komma på att göra något sådant där? Behöver jag nämna lysena? Misshandel! :kocko
 
Vad tänker de på!!!! Lysena ser ju inte klocka ut :kocko Men slänger man väck dom och monterar något mer "normalt" så kan den ju bli ok :)
 
var inte de där ett ekonomibygge på typ under 20 papp? :hihi
 
Rammstein skrev:
Vad ni klagar.... man får ju ingen ny hoj för 48k :D

Nej men en dyngfräsch ZX7 som inte ser ut som skräp. Får dom den där såld till det priset är det nåt fel på världen.
 
Jajävlar va gräsligt. Vill man ha mongolysen på sin mc så kan man ju tjacka en sån där trajja med en gång.
 
Fixa nåt annat lyse så blir de la bra

EDIT: Och en annan toppkåpa...
 
Last edited:
satan va ful...**puke** den dar kraver ju minst 10000 i delar for at bli snygg...
 
BMW R90s skrev:
Är det några moppefuckon som härjat?
Är det arbetsbelysningen till en BM framtill :va

Det var nån seriös verkstad som gjorde det. Bike dokumenterade projektet i två nummer :D

Jag tycker också att den är skitful
 
Lacken ser ut som en spya, och flamesen är felriktade typ... Gaahh!!
 
Streetfighter är lowtech budget och gay. :kocko
Misshandel av en sporthoj.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top