Nä nu j-vlar

korvgubbe skrev:
2201026
"Berömda Sista Ord!"

Världen skulle bestå av väldigt många parkeringsplatser och andra betongytor om du fick bestämma!
:hihi

Ja, och mycket bättre :7peta ...jag vill ha ett rejält skjutområde, gillar ju när det smäller.

Last edited:
FeeBee skrev:
2201587 För det var ju säkert det som var meningen med deras lagförslag. Dumma jag som inte fattade det.
Nej, iofs inte, men det är ju en mölighet. Om än liten.
Och nej, jag tycker inte lagförslaget ska gå igenom. Om det nu var nån som hade fattat fel...

Last edited:
Läser man hela inlagan i tidningen igen, så inser man snart att de artificiellt tillverkade drogerna, den delen som inte går på export, används så flitigt av holländarna själva att hjärnorna inte har några som helst moraliska gränser...

pedofilpartiets anhängare gör det bara för att få egen vining av detta och att det inte ska gå att göra dessa åtalbara för brott mott sex med underårig.

Fy fan . avrättning på stadstorget i Haag, omgående. fats det blir väl svårt att genomföra, de flesta som vill pedofilin väl är själva högt uppsatta politiker, domare i rättsväsendet, präster i kyrkan, mm

KalleNorton skrev:
2201592 Nej, iofs inte, men det är ju en mölighet. Om än liten.
Och nej, jag tycker inte lagförslaget ska gå igenom. Om det nu var nån som hade fattat fel...
Klart möjligheten finns att de vill ha sex med en hot vuxen chey, men som sagt så vill nog hellre politikerna att barnen har sex med lönnfeta 50-åriga gubbar.. Äckliga j*vla kräk!!! :4skrika :zpy :huvet

Jag kan tänka mig att ha sex med de gubbarna för barnens skull. Sen vill inte gubbarna ha "sex" igen kan jag lova. :näsblod

Tycker mest att artikeln handlar om en handfull personer som vill driva med folk... Och är dom allvarliga är dom självsanerande av naturen så...

Backblade skrev:
2201672 Jag kan tänka mig att ha sex med de gubbarna för barnens skull. Sen vill inte gubbarna ha "sex" igen kan jag lova. :näsblod
Jag hade gjort precis vad som helst för att barn ska slippa såna äckliga svin! :4skrika

Varför måste människor vara _sjuka i huvudet_???
Hur fan kan dom föreslå något sådant???
:huvet :huvet :huvet FYFAN säger jag bara. Finns det något VIDRIGARE än pedofiler??

Migael skrev:
2203461 Varför måste människor vara _sjuka i huvudet_???
Hur fan kan dom föreslå något sådant???
:huvet :huvet :huvet FYFAN säger jag bara. Finns det något VIDRIGARE än pedofiler??

nekrofiler å homosexuella är ganska äckliga

korvgubbe skrev:
2203476 Så du jämnställer homosexuella med nekrofiler och pedofiler? :va

jo i princip.... alla är ju tydligen "sexuella läggningar" så det måste man ju....

A_o_D skrev:
2203528 jo i princip.... alla är ju tydligen "sexuella läggningar" så det måste man ju....

Ahå, spännande... Intressant att du drar ett likhetstecken mellan dessa företeelser.

Jag trodde att Hetrosexualitet, Homosexualitet och Bisexualitet räknades som sexuella läggningar medan Nekrofili och Zoofili räknas som sexuella AVVIKELSER och pedofili t.o.m brukar klassas som mental åkomma..

Varför två trådar om samma sak?
Och vad är det för trams som antyds här då, att sex mellan kvinna och pojke är mer okej än mellan man och flicka?
Beträffande avikelser och läggningar, det är ju bara fånigt att diskutera vad som är vad då det inte ens är samma sak på olika platser kring vår fina planet.
Normalfallet är inte att man har sex med personer av samma kön som en själv, med döda personer, med andra arter eller på andra sätt som ändå inte syftar till att föra sin egen art vidare. Egentligen, om vi nu ska vara riktigt noggranna, så är det betydligt mer normalt att ha sex med en 14-årig könsmogen person än att två personer av samma kön har sex, ur ett biologiskt perspektiv. Med det vill jag inte ha sagt att man ska tillåta några vidare utsvävningar, tvärtom. (Se den andra tråden).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT