Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:2201026
"Berömda Sista Ord!"
Världen skulle bestå av väldigt många parkeringsplatser och andra betongytor om du fick bestämma!
![]()
Jonathan skrev:Jag har oerhört svårt att tro att det är många 12-åriga flickor/pojkar som vill ha sex när de fyllt 12.
Med en vuxen man?!spectre skrev:2201570Jag tror nog att dom flesta pojkar på 12 år verkligen vill ha sex![]()
NÄ, men med en vuxen chey. Om hon är het.FeeBee skrev:2201574Med en vuxen man?!![]()
För det var ju säkert det som var meningen med deras lagförslag. Dumma jag som inte fattade det.KalleNorton skrev:2201581NÄ, men med en vuxen chey. Om hon är het.
Nej, iofs inte, men det är ju en mölighet. Om än liten.FeeBee skrev:2201587För det var ju säkert det som var meningen med deras lagförslag. Dumma jag som inte fattade det.
Klart möjligheten finns att de vill ha sex med en hot vuxen chey, men som sagt så vill nog hellre politikerna att barnen har sex med lönnfeta 50-åriga gubbar.. Äckliga j*vla kräk!!!KalleNorton skrev:2201592Nej, iofs inte, men det är ju en mölighet. Om än liten.
Och nej, jag tycker inte lagförslaget ska gå igenom. Om det nu var nån som hade fattat fel...
Jag hade gjort precis vad som helst för att barn ska slippa såna äckliga svin!Backblade skrev:2201672Jag kan tänka mig att ha sex med de gubbarna för barnens skull. Sen vill inte gubbarna ha "sex" igen kan jag lova.![]()
Migael skrev:2203461Varför måste människor vara _sjuka i huvudet_???
Hur fan kan dom föreslå något sådant???
![]()
![]()
FYFAN säger jag bara. Finns det något VIDRIGARE än pedofiler??
A_o_D skrev:2203471nekrofiler å homosexuella är ganska äckliga
korvgubbe skrev:2203476Så du jämnställer homosexuella med nekrofiler och pedofiler?![]()
A_o_D skrev:2203528jo i princip.... alla är ju tydligen "sexuella läggningar" så det måste man ju....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |