Itacha75 skrev:Var det inte Telia någon tjänst som ringer och väcker en?
Ringa från telefonautomat och beställa det klockan 3-4 på natten.![]()
Hämnd-lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itacha75 skrev:Var det inte Telia någon tjänst som ringer och väcker en?
Ringa från telefonautomat och beställa det klockan 3-4 på natten.![]()
vågen skrev:hihi, jag kom på en grej.
Killen som äger och körde bilen har en tjej/fru. Ett brev till honom från en "älskarinna" kan göra mycket skoj![]()
mohahaaaaa
![]()

vågen skrev:Sen kan han aldrig få reda på att det är jag![]()

twinner skrev:Fast det är ju i sånna här trådar man kan skilja dräggen från vanligt folk.![]()
twinner skrev:Tycker hela tråden luktar rasistisk soppa.
Bobby skrev:Du har nog bara träffat på för några i ditt vanliga liv, hade en helt annan syn när jag bodde på en liten ort fanns ju inga där knappt, men när man flyttade till stan och hade dem över allt omkring sig och ser hur många av dem håller på även i mitt jobb så har jag fått en helt annan uppfattning....
AFA... som står som signatur under dina inlägg syftar det på AntiFascistiskAktion eller?
Skulle vara intressant att veta...
jag vet ju inget.Nu ska jag också ta och bli lite trångsynt och fördomsfull som dig.

twinner skrev:Hmmm.. Okej då självklart har du rätt.jag vet ju inget.Nu ska jag också ta och bli lite trångsynt och fördomsfull som dig.

Bobby skrev:skillnad på fördomar och något man fått uppleva på riktigt tycker jag personligen, struntsamma vi har olika åsikter så är det bara
![]()

vågen skrev:Jag låg o puttrade på motorvägen på väg hem. Svängde av häggviksavfarten (norrgående) och låg i 90-100. Då kommer en blå saab...
friction skrev:om du har all info om honom... namn, adress m.m. kanske till å med pers.nr...
kan man inte anmäla hans bil som stulen?
om inte farbror haffa åker hem till honom å kollar upp läget så kan det bli en ganska underhållande effekt när han e ute å "finåker" nån dag...
![]()
Itacha75 skrev:Jo, men det är samma problem som med mitt förslag att få Telia ringa honom mitt i natten för uppväckning - det är inget man ser.
Man ska kunna känna hämdens ljuva känsla skjutas igenom kroppen... mwohahahahahaaa!!!
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |