Nä Nu Jävlar!!

eller åtminstone låta dem tro det...:D

"oroa er inte, vi ska inte döda er... vi ska bara... ha lite trevligt..." :knäppauppgylfen :brynad

:rofl

Där har vi det!! kanske man ska köpa ett par buttpluggs när man endå är igång..
Kan ni tänka er, från att vara helt galet förbannad känns det här ganska kul...

För övrigt. vart får man tag i nytt tändningslås och finns det nån här som kan hjälpa till att byta det för en platta öl eller motsv?!

Last edited:
Där har vi det!! kanske man ska köpa ett par buttpluggs när man endå är igång..
Kan ni tänka er, från att vara helt galet förbannad känns det här ganska kul... om vi nu får fatt i dem!

För övrigt. vart får man tag i nytt tändningslås och finns det nån här som kan hjälpa till att byta det för en platta öl eller motsv?!

hehe, se upp för påföljderna bara...;) men dokumentera hur det går för fan så att vi andra får se!:yoparty

angående nytt tändningslås: esrättningslåset hittar du nog rätt lätt på ebay eller blocket. sen så skruvar du isär din egen hoj så pass att du kommer åt att byta, kopplar kloss alla sladdar som går till låset, skruvar ur alla skruvar som håller fast sagda föremål, ersätter det gamla med det nya, kopplar ihop allting på det ända sätt som går (det rätta) och skruvar fast och ihop resten:tummenupp det fixar du lätt:tummenupp

Det känns lite omoger att skada snorungar.. det bästa hade vart att få dom tagna av polisen men vi har ju inget vittne som kan bekräfta med säkerhet vilka dom var. Dock vill man ju inte avslöja vem man är, då kommer dom väll tillbaka och skadar hojen mer än redan gjort.

Nej - det är både roligare och bättre att slå dem.

Det ger åtminstone lite tillfällig sinnesfrid. Men nej det är såklart fel, men då straffskalor och rättsystem är som de är så känns det som enda "riktiga" alternativet för att de inte ska göra om skiten.

*Om polisen tar dem händer inget. Och händer något, så sker det långt senare. Koppling mellan gärning och straff blir oklar i amöbaungarnas hjärnor, och de växer upp och säger sen att "samhället" varit eleka mot dem när de väl får sitt straff.
Nej förfan, som en hund ska det vara: Brott och straff löses på plats. På en gång.

*Om föräldrarna får veta det via att man går hem till dem ger de en fingret, gärna så att ungen ser det. Förnekelse och avskärming är legio idag hos föräldrar. Ingen tar ansvar för snorungarna, det orkar man inte. Bättre stoppa huvudet i sanden och be en bön att ungjäveln flyttar hemifrån snarast möjligt efter 18.årsdagen.

*Om de hamnar i socialens klor får de glass och Västindienresor samt en klapp på huvudet - fyfy.

Jag vill veta om ni läxa upp asen. Polisen kan inget göra åt snorisar, det enda som är effektivt nog är en ordentlig strykinrättning. Det minns dom som mycket bättre. Kommer det till polisen, får en uppmaning osv, så tycker de bara att det var "ball", kommer således göra jävelskap igen.

Bränt barn skyr elden :D

såg några ungar när jag körde vid hammarbyhöjden igår på en svart moppe utan regg (den bakre föraren hade ingen hjälm)
Om jag ser dem igen blire följa john

såg några ungar när jag körde vid hammarbyhöjden igår på en svart moppe utan regg (den bakre föraren hade ingen hjälm)
Om jag ser dem igen blire följa john

Om du ser dem ieg så ring mig! Du har PM!
Vart såg du dem exakt?
Ska bege mig ut på en kompis lånade er-5a nu!
Seee yaaa´!

Ja läser någon av småskitarna i denna tråd lär dom ju skita på sig:tummenupp

när vi hittar dom, så tar vi deras kassa moppe och gör skrot av den.....
även den har ju ett tändnings lås.
så kanske det inte är lika roligt längre.
ska hålla dom små blå öppna..

Fan va ute halva natten igår men hittade inget =/
Jag blir så jävla trött... När jag kom tillbaka har dom snorungarna vart där IGEN och tagit av kapellet på hojen!
Nu har jag minerat skiten med larmmina och knallskott så nu vaknar halva hammarby om nån rör den igen!
Ska sätta upp lite knallskott dit dom kan tänka sig fly när larmminan går av så man vet vart dom tar vägen.

Har förbetett ett "kitt" bestående av gymnastikskor, mjukisbrallor och

Last edited:
Fan vad trött man blir, att man ska behöva sitta eldvakt på nätterna för att ha koll på sina saker...

Dra ut en jordad elkabel & göm lite snyggt, koppla till ramen.
När det luktar friterad yngling kan du ringa brandkåren....

Ni som bor i hammarby, skarpnäck eller i dom områdena och vill vara med och hålla utkik efter dom här, skicka mig ett PM så ska ni få mitt nummer!
Dom hade tydligen setts på gamla Tyresövägen ut mot skarpnäck igår.

Nää nu får det för i helvete vara nog!!

påhälsningar av tjuvar för 3e gången denna veckan!!!
Fick ett samtal av en granne nu som såg en Enduro hoj på vår gata kl 06.00.
Jag upp och på med kläder - snabt som satan ut och frågar vad han sysslar med. Han va då på väg till sin MC och säger medans han sätter sig att han letar efter hans stulna R1a. saken hör till den att han precis va och kollade på en GSXR, då ser jag att hans hoj är startad med en skruvmejsel som jag greppar och försöker stänga av hans hoj men misslyckas. Mitt n-sta drag va att slita av han hojen men han kör på mig så jag drattatar i backen. kanske kan va bra att skriva en signalementstråd...

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...