Nä Nu Jävlar!!

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Hoj
SV1000S -07
Ursäkta språken men det måste vara legetimt att svära när man precis har fått tändningslåset uppbrutet!
:mad: :mad: :mad: :mad:
Nu på kvällen mellan 8 och 11 så har nån sopa vart framme och gjort ett helhjärtat försök att borra upp tändningslåset ´men borren hade gått av..

ja vad säger man! SKÍT!

Nån som har koll på vad sånt kostar att byta? Förslag på bra/billig verkstad i sthlm? Kör en hornet 02.

// Larsa

Galet vad de håller på, såg en grön kawa zx7r tror jag på motorvägen till eskilstuna igår ståendes vid en avfart. underligt ställe förm stulen..

kolla ebay skulle jag noga säga! haru tur kring 1000-lappen. nytt = dyrt!

byter man sånt själv eller krävs det inväckade kunnskaper för att meka med sånt?

Det borde du klara själv tycker jag. Eller så gör du som jag, lägg upp en tråd när du har grejerna framme. Ta lite bilder, fixa sprängskiss :tummenupp

byter man sånt själv eller krävs det inväckade kunnskaper för att meka med sånt?

Har manual till CB600F-W och CB900F och om din är liknande är det nog inga problem att fixa själv. Bifogar ett blad för 600:an, skillnaden på 900:an är att då ska man även lossa och vända på övre styrkronan.

Bifogat

• Pages from Honda_Hornet_cb600f-W-Servicemanual ignition switch.jpg
    Pages from Honda_Hornet_cb600f-W-Servicemanual ignition switch.jpg
    71.7 KB · Visningar: 143
HAHA!!

Fick ett samtal från en granne... Han såg att det va några snorungar som åkte runt på en EU moppe utan reggskylta och stälde ut vaktposter runt på gatan. Han tycket det såg väldigt misstänksamt ut så han drog upp sin digitala systemkamera och fotade dom jävlarna.
Han har sett dom i området tidigare så mest troligt så bor dom i krokarna.
Det va inte bara min hoj dom försökte sno utan även en kompis hoj som ochså bor på gatan. Han traskade hem från plugget idag och såg då straxt efter jag berättat detta för honom en svart EU moppe utan skyltar som var rejält misshandlad mest troligt stulen. Beskrivningen på den matchar bilden jag fått. Ikväll ska jag och några sura hojåkargrannar ut på klappjakt!!

Snurungarna kommer inte få det lätt... Nu jävlar!

HAHA!!

Fick ett samtal från en granne... Han såg att det va några snorungar som åkte runt på en EU moppe utan reggskylta och stälde ut vaktposter runt på gatan. Han tycket det såg väldigt misstänksamt ut så han drog upp sin digitala systemkamera och fotade dom jävlarna.
Det va inte bara min hoj dom försökte sno utan även en kompis hoj som ochså bor på gatan. Han traskade hem från plugget idag och såg då straxt efter jag berättat detta för honom en svart EU moppe utan skyltar som var rejält misshandlad mest troligt stulen. Beskrivningen på den matchar bilden jag fått. Ikväll ska jag och några sura hojåkargrannar ut på klappjakt!!

På dom jävlarna bara och banka skiten ur dom!!:näsblod

:wiggle :fatta! :sissy :kulspruta
HAHA!!

Hoppas ni får tag på dom!
Ge dom en från mig också!!!

Frågan är om man ska banka på dom så in i helvete.. Hade vart mysigt att klä av dom nakna och släppa dom i skogen någon stans med hopbuntade händer.. Sen ta plånbok, legg mm.. Nån i hammarby som vill med på klappjakten, säg till =)

Synd att det inte är vinter...
Ut i skogen med dom och klä av dom.
Häll sedan en hink med vatten över dom och se om dom orkar gå 2 mil sedan...:tummenupp

Det känns lite omoger att skada snorungar.. det bästa hade vart att få dom tagna av polisen men vi har ju inget vittne som kan bekräfta med säkerhet vilka dom var. Dock vill man ju inte avslöja vem man är, då kommer dom väll tillbaka och skadar hojen mer än redan gjort.

Kan man inte bara binda ihop dom, smeta in dom med honung och dumpa dom hos nån närliggande biodlare? :yoparty

Frågan är om man ska banka på dom så in i helvete.. Hade vart mysigt att klä av dom nakna och släppa dom i skogen någon stans med hopbuntade händer.. Sen ta plånbok, legg mm.. Nån i hammarby som vill med på klappjakten, säg till =)

vafan bo'ru inte längre ner fö'?:D

naket är bra, naket i skogen är bättre, naket, blött och kallt i skogen är rikigt bra och naket, blött och kallt i en skog långt hemifrån med tillhörande promenad hem låter som ett skitbra straff för de små slynglarna!:D

Det känns lite omoger att skada snorungar.. det bästa hade vart att få dom tagna av polisen men vi har ju inget vittne som kan bekräfta med säkerhet vilka dom var. Dock vill man ju inte avslöja vem man är, då kommer dom väll tillbaka och skadar hojen mer än redan gjort.

Det tråkiga är att polisen inte gör så mycket verkar det som.
Nej man borde visa dom att man ska ge fan i andras saker så dom lär sig.

Gammal hederlig prygel e nog det enda som hjälper.

vafan bo'ru inte längre ner fö'?:D

naket är bra, naket i skogen är bättre, naket, blött och kallt i skogen är rikigt bra och naket, blött och kallt i en skog långt hemifrån med tillhörande promenad hem låter som ett skitbra straff för de små slynglarna!:D

Behöver kanske inte ta livet av dem :brynad

Behöver kanske inte ta livet av dem :brynad

eller åtminstone låta dem tro det...:D

"oroa er inte, vi ska inte döda er... vi ska bara... ha lite trevligt..." :knäppauppgylfen :brynad

:rofl

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...