NÅn I Sollentuna!!!

lordhelmet

Eastriders MC
Gick med
3 May 2003
Hoj
ingen för tillfället...
hej

jag har uppkörning imorgon 22 april i barkaby och skulle behöva träna på garagevändningen, så jag undrar om nån vet vart de är lämpligt och öva på den i sollentuna trakten.
anledningen till att jag måste göra uppkörningen (för andra gången) är att VV fick in mitt foto/namnteckning en dag försent (ett år + en dag) pga utlands studier. jag har överklagat men det hjälpte inte. SURT SOM F*N!!!!

jag har nyss flyttat hit till Viby (Sollentuna) så vore bra om nån skulle kunna köra med mig till platsen för övning idag (slutar jobba 1630). jag hittar ju inte så bra här ännu, å kanske köra förbi å visa vart platsen man kör upp på i Barkaby.
Skulle vara tacksam om nån skulle kunna PMa mig (så fort som möjligt) om detta,

MVH
Niklas

lordhelmet skrev:
hej

jag har uppkörning imorgon 22 april i barkaby och skulle behöva träna på garagevändningen, så jag undrar om nån vet vart de är lämpligt och öva på den i sollentuna trakten.
anledningen till att jag måste göra uppkörningen (för andra gången) är att VV fick in mitt foto/namnteckning en dag försent (ett år + en dag) pga utlands studier. jag har överklagat men det hjälpte inte. SURT SOM F*N!!!!

jag har nyss flyttat hit till Viby (Sollentuna) så vore bra om nån skulle kunna köra med mig till platsen för övning idag (slutar jobba 1630). jag hittar ju inte så bra här ännu, å kanske köra förbi å visa vart platsen man kör upp på i Barkaby.
Skulle vara tacksam om nån skulle kunna PMa mig (så fort som möjligt) om detta,

MVH
Niklas

Jag bor också i viby! Jag brukar dra ut till rosersberg. Där finns det en övningskörningsbana med koner och allt.
Om några dagar ska jag, min brorsa och en kompis dra dit! Du kan ju hänga med då kanske?

MVH/ Niklas (edit: opps, såg att du ska köra upp redan imorrn)

Last edited:
Det är väl bara ut o mäta upp på gatan på något avskiljt ställe.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman