Mz 125 !

Ja det är den snabbaste 125:a 4taktarn! köp min kompis hoj! den går riktigt jävla bra o den är lätt den fetaste 125:an jag nånsin sett.
http://www.blocket.se/vi/16035319.htm?ca=20_s
observera att den ser för jävlig ut på bild, den är helt annorlunda i verkligheten..
har 16hk om jag inte minns rätt.

obs: hans har redan effektrör ;) låter nice som fan

Hur fort går den då?

Faktiskt finns risken att den får spö YZF-R125, din med men det tror jag inte lika hårt på (lär vara ganska jämnt)

men det är bara gissningar :)

Ja, men min har v-twin så det gör inget om jag blir lite "dragen" av nån fjuttig 125-motard på topp eller en enstånkesporthoj :3freak :) :D :tummenupp

Har någon de korrekta effekt och viktuppgifterna för hojarna så är det enkelt att kolla det svart på vitt :tummenupp :) Min hoj förlorar mycket drag på grund av vikten, 150 torr och ca 170 "full":crash

Men den piskar de flesta 4-takts 125or på vägar som svänger, effekt är inte allt, väghållning är jäkligt viktigt när vägen svänger:) Sen beror det ju till stor del på föraren, och jag kan inte säga att jag är dålig på att köra:) :rolleyes:

Köp en MZ, det är nog en bra hoj :tummenupp

Ja, men min har v-twin så det gör inget om jag blir lite "dragen" av nån fjuttig 125-motard på topp eller en enstånkesporthoj :3freak :) :D :tummenupp

Har någon de korrekta effekt och viktuppgifterna för hojarna så är det enkelt att kolla det svart på vitt :tummenupp :) Min hoj förlorar mycket drag på grund av vikten, 150 torr och ca 170 "full":crash

Men den piskar de flesta 4-takts 125or på vägar som svänger, effekt är inte allt, väghållning är jäkligt viktigt när vägen svänger:) Sen beror det ju till stor del på föraren, och jag kan inte säga att jag är dålig på att köra:) :rolleyes:

Köp en MZ, det är nog en bra hoj :tummenupp

Om R125an har lika mycket effekt tror jag den vinner en del på aerodynamiken, vikten har inte lika stor betydelse på topphastigheten

så jag tänkte :)

Om R125an har lika mycket effekt tror jag den vinner en del på aerodynamiken, vikten har inte lika stor betydelse på topphastigheten

så jag tänkte :)

Säger som Enzo ferrari sa en gång.

"Aerodynamics are for people who can't build engines."

БОБАН;3613955 skrev:
Säger som Enzo ferrari sa en gång.

"Aerodynamics are for people who can't build engines."

ja det har ju mycket med det att göra när man har en maxgräns :tungan

Det är min gamla :tungan jag sålde den till honom för 23500 tror jag, det var ett år sedan :D Men den funkade skitbra då, funkade bra de åren jag hade den. Men 26000 är lite väl saftigt :gnissla

Det är min gamla :tungan jag sålde den till honom för 23500 tror jag, det var ett år sedan :D Men den funkade skitbra då, funkade bra de åren jag hade den. Men 26000 är lite väl saftigt :gnissla

haha okej verkar som man hittar alla gamla ägare här på sporthoj:gnissla jag tycker också 26 e för saftigt.. var det inte 24 du fick för den?!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti