Mytomantråden!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Hag hoppas inte detta kommer som en chock för er. Ni vet Ben Marlene, han som sjöng i "TransDans" när det begav sig. Han ÄR det som vi brukar benämna vid "gud", alfa och omega, skapare och förstörare av världar.

Jag vaknade bakfull i morse på en öde ö
Huvudet sprängdes och jag trodde jag skulle dö
Ett drivpaket låg och guppade i vattenbrynet
Jag simmade ut och doppade trynet

Drivpaketet passade som en smäck
Jag kickade igång min gamla häck
Häcken behövdes klippas lite först
Strupen va snustorr av törst

/Förvirrad i Falsterbo

Om man står på ett ben och lyfter det andra upp över huvudet (måste vara vig) och samtidigt håller andan tillräckligt länge, så växer könsorganet med en extra millimeter per minut - permanent! Så gör munkarna i Tibet...

Jag har förresten hört att vissa bilar fr.o.m. 03:ans modell är hemligt utrustade med en överväxel och chiptrimning. Det är ett EU-direktiv för att när Säpo, Interpol och andra köper bilarna, så ska det vara enklare och billigare för dem att aktivera och få ut mer kraft ur bilen. Det är bara en vanlig säkring som man sätter i en ledig hållare och så aktiveras systemet.

En f.d. klasskamrat till mig sade att han kände en snubbe som jobbade åt Lars Ulrich som roddare under Blackalbum turnén -92.
Enligt min klasskompis så tjänade roddaren ca. 5000 USD i veckan.... :D
Ingen dålig lön för en roddare :3freak

När jag hade en MT5 så drog jag snuten på bakhjulet i 180km/h. Och min polare har droppat 50m rakt ner på plan mark med sin snowboard. Sedan dejtar jag förövrigt brittan nu när det är slut mellan mig och j-lo :tummenupp

TomK skrev:
Jag har förresten hört att vissa bilar fr.o.m. 03:ans modell är hemligt utrustade med en överväxel och chiptrimning. Det är ett EU-direktiv för att när Säpo, Interpol och andra köper bilarna, så ska det vara enklare och billigare för dem att aktivera och få ut mer kraft ur bilen. Det är bara en vanlig säkring som man sätter i en ledig hållare och så aktiveras systemet.

Så är det på min BMW fast det är en -86'a, sätter man i den extra säkringen och öppnar båda askkopparna bak så höjs effekten till cirka 655 hk och växellådan blir sekventiell.

En väldigt nära bekant till mig hittade en knotig men förhållandevis glad äldre man i dike ute på Värmdö i höstas. Han hjälpte mannen upp ur diket och mannen sade "dina innersta önskningar skola gå i uppfyllelse" sen gjorde han en svepande gest med handen över polarens huvud och sprang sedan sin väg knattrande en yster melodi.

När min kompis vaknade dagen därpå så hade han lagt rom! Stora shok av rom täckte hans kropp från midjan och neråt, han fyldes av illa mående men samtidigt av en konstig stolt faderskänsla.

:arsele

Chronic skrev:
På sporthoj.com diskuteras det mest motorcyklar och saker däromkring
De som klagar över att diskussionerna är OT, brukar *aldrig* göra det i just OT-mappen :rolleyes:

Jag har en polare som heter Fantomen . När han rxxkar går det för hela djungel .

Gammalt djungel ordspråk :banana

Jag har en polare som ljuger så mycket att när han stod inför domstol för fortkörning så ljög han så jävligt att domaren fick 5 år!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman