Mytomantråden.

• Thread starter Thread starter Jonathan
  • Start date Start date
Nitrogen skrev:
2052865 Jag hade en mytoman i parallelklassen för ett par år sedan som var helt övertygad om att hon var den brunetta motsvarigheten till Paris Hilton. Hon påstod att hon hade en tvåa på odenplan, men det visade sig att hon bodde med sina föräldrar och 2 syskon i skärholmen. Snacket om att hon bara hängde på stureplan, var bundis med både Sture-Christos, Laroy-Kristoffer, Köket-Niclas och Caféet-Uffe och allt vad dom kan tänkas heta, att hon hade en chihuahua, att hon var släkt med italienska maffian trots att hon är grek, att hennes pappa ägde ett flertal restauranger och hade köpt champagne för 20 000:- till henne i julklapp, att hon bara köper Gucci, Louis Vuitton o.s.v men ändå alltid hade helt vanliga JCkläder på sig, att hon extraknäckte på en reklambyrå och drog in miljonkunder... ja, listan kan göras lång. Det var ganska kul ett tag, tills jag sa åt henne. Då slutade hon och kom aldrig mer tillbaka :(

Låter som ett tjix med god förankring i verkligheten :hihi

Nitrogen skrev:
2052865 Jag hade en mytoman i parallelklassen för ett par år sedan som var helt övertygad om att hon var den brunetta motsvarigheten till Paris Hilton. Hon påstod att hon hade en tvåa på odenplan, men det visade sig att hon bodde med sina föräldrar och 2 syskon i skärholmen. Snacket om att hon bara hängde på stureplan, var bundis med både Sture-Christos, Laroy-Kristoffer, Köket-Niclas och Caféet-Uffe och allt vad dom kan tänkas heta, att hon hade en chihuahua, att hon var släkt med italienska maffian trots att hon är grek, att hennes pappa ägde ett flertal restauranger och hade köpt champagne för 20 000:- till henne i julklapp, att hon bara köper Gucci, Louis Vuitton o.s.v men ändå alltid hade helt vanliga JCkläder på sig, att hon extraknäckte på en reklambyrå och drog in miljonkunder... ja, listan kan göras lång. Det var ganska kul ett tag, tills jag sa åt henne. Då slutade hon och kom aldrig mer tillbaka :(
erkänn, det var dina egna mytoman drömmar som kom fram där :näsblod

Kapten Blåskägg skrev:
2052876 Låter som ett tjix med god förankring i verkligheten :hihi
Jag brukar förvisso ljuga om min ålder. Förr sa jag att jag var äldre nu påstår jag att jag är yngre. Ibland så att jag tror mig själv. :gnissla

-Rosen- skrev:
2052880 erkänn, det var dina egna mytoman drömmar som kom fram där :näsblod
Nej, jag ljuger bara när jag säger att jag kan köra hoj.

Nitrogen skrev:
2052881 Jag brukar förvisso ljuga om min ålder. Förr sa jag att jag var äldre nu påstår jag att jag är yngre. Ibland så att jag tror mig själv. :gnissla

Nej, jag ljuger bara när jag säger att jag kan köra hoj.
hehe jag har läst den tråden också. och garvat åt dig :D :rolleyes:

Nitrogen skrev:
2052881 Jag brukar förvisso ljuga om min ålder. Förr sa jag att jag var äldre nu påstår jag att jag är yngre. Ibland så att jag tror mig själv. :gnissla

Brewdar får ljuga om sin ålder, it´s for you to lie and for us to find out.

Jag hade en klasskompis i gymnasiet som vi kallade för Nattspan, eftersom han när han inte var i skolan hade sagt till läraren att han hela natten varit ute med militären på nattspan. Militären som han dessutom var General för, 16 år gammal. :va
Hans far hade varit med i amerikanska armén. Han hade råkat skjuta ner en av deras egna U-båtar (detta med en AK47a). Men detta gjorde ingenting, dom hade ju så många :D
Sen ljög han konstant om vad han fick för betyg på prov och diverse. Ett matteprov fick han 2 poäng på, 22 enligt honom.
En gång hade vi så att vi skulle gå fram en och en till läraren och höra vad vi fått för betyg i ämnet.
Läraren : "Suck.. Du har ju inte lämnat in ett enda arbete så det blir ett klart IG på dig." (Detta hördes klart och tydligt)
När han kom tillbaka frågade jag: "Hur gick det?"
Nattspan: "Jo det gick bra, fick VG"
Jag: "Jag hörde faktiskt vad han sa, du fick IG"
Nattspan: "Jag måste bara lämna in ett arbete så får jag VG"
Jag: "Jasså, vad bra!" :tummenupp :rolleyes:

Hsb-Chrille skrev:
2053479 Jag hade en klasskompis i gymnasiet som vi kallade för Nattspan, eftersom han när han inte var i skolan hade sagt till läraren att han hela natten varit ute med militären på nattspan. Militären som han dessutom var General för, 16 år gammal. :va
Hans far hade varit med i amerikanska armén. Han hade råkat skjuta ner en av deras egna U-båtar (detta med en AK47a). Men detta gjorde ingenting, dom hade ju så många :D
Sen ljög han konstant om vad han fick för betyg på prov och diverse. Ett matteprov fick han 2 poäng på, 22 enligt honom.
En gång hade vi så att vi skulle gå fram en och en till läraren och höra vad vi fått för betyg i ämnet.
Läraren : "Suck.. Du har ju inte lämnat in ett enda arbete så det blir ett klart IG på dig." (Detta hördes klart och tydligt)
När han kom tillbaka frågade jag: "Hur gick det?"
Nattspan: "Jo det gick bra, fick VG"
Jag: "Jag hörde faktiskt vad han sa, du fick IG"
Nattspan: "Jag måste bara lämna in ett arbete så får jag VG"
Jag: "Jasså, vad bra!" :tummenupp :rolleyes:

Helt otroligt! :rofl

MR.Robin skrev:
2052879 Länka!

Eller skit i de.. för jag bryr mig faktiskt inte :arsele
erkänn, du är helt säker på att swedie har tagit bort dig permanent så du orkade inte söka utan sa bara att det inte fanns någon med det namnet.

-Rosen- skrev:
2053561 erkänn, du är helt säker på att swedie har tagit bort dig permanent så du orkade inte söka utan sa bara att det inte fanns någon med det namnet.

Nej jag orkade inte... För jag bryr mig inte :arsele

Ge dig nu?

-Rosen- skrev:
2053590 förklara hur du kan ha samma ip adress som rf_racing då.

Okej det är rf (klantigt av han att ange samma saker trode han va smartare) låt han va han har ju inte gjortnågot dumt eller? orkar inte läsa hela tråden.

Vi undrar alla vem vi är till och från.
Ta gärna resten av "vem är vem" på PM.

Kul läsning :D

Har en sån kille i skolan också.
Hans polare äger en Audi RS4 -96 (som förövrigt inte tillverkades då), det är dessutom Porsche som byggt bilen men bara satt på Audi emblem. Sen har han också kört sträckan Linköping-Stockholm på 40minuter. Men detta var såklart innan han blev av med körkortet då han blev stoppad av helikopter-polisen :rolleyes:

Vi hade en sån kille i klassen när jag läste på högskolan också. Han ägde bla annat en ö i thailand som han hade fått av kungen där nere, jobbat som personlig livvakt åt Sultanen i Brunei. Skottat snö på hustaken i stockholm och tjänat 6000 kr i timmen, efter skatt!
Han har dessutom monterat byggställningar i Ryssland, också runt 6000 kr i timmen. I början var det rätt underhållande att lyssna på honom, men till slut blev det så tröttsamt att man inte orkade med människan längre. Rätt tragiskt egentligen.

Thermal skrev:
2052163 Sicket skitsnack, det står ju RF_Racing stämplat i pannan på dig. Väntar bara på popcorntrådarna, men den här gången ska jag inte sugas in i dem.
Är han tillbaka? Undrar hur långvarig han blir den här gången...

MR.Robin skrev:
2053603 Det är inte MIN ip ni ser.. utan min brandväggs...

Prulle

Förklara hur du kan bo i samma stad som min farmor!

Din brandväggs?
Alltså, du har ett intert IP i ditt nätverk, det är skitsamma vad det är.
192.168.0.XXX är det i många fall (Mjo xxx är vad som hellst).
Det IP du har från t.ex. Telia, det är inte skitsamma för om du och RF har samma så sitter ni i samma lägenhet/hus och har samma telefonlina.
That's It!

BTW, sparas IP adresserna här på SH?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!