Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ljunghusen skrev:2050979En kille jag känner har kört ifrån 5 enduropoliser med sin moppe, och haft 3kant med två syskon![]()

_Nille_ skrev:2051093min polare är mytomanen nr1.. han snakkar om saker han ska köpa hela tiden fast d aldrig blir av.. men d roligaste var när han skulle sälja sin mope, då adda en annan polare hans msn och låtsades att han ville köpa den
*moppe moppe*
- Home - says:
aja
- Home - says:
hejdå
You have failed to receive file "namnlös.JPG" from - Home -.
Nilsson- kul me match mot västerås i hälgen says:
hejdå...

Paradoxy skrev:2051470Var jag enda som inte läste hela?![]()
Jonathan skrev:2051495Nej![]()

Paradoxy skrev:2051507Jag tror att du läste det, sen ljuger du bara för att passa in, jävla mytoman![]()
Dalan skrev:2051589Haha, kommer ihåg en gammal arbetskamrat på förra jobbet.
Inte nog med att han är mytoman, han upprepar historierna hela tiden.
Oftast inleds historierna med när jag bodde i Australien.... Det har han iofs gjort, men allt som hände där är bara bullshit.
Han körde gokart race mot australiensiska mästaren i gokart, och spöade han lätt.
Han sålda sin gamla 240 därnere för en massa smaragder och rubiner och andra ädelstenar.
Hans frus far var en riktigt grym uppfinnare som introducerade solfångare för australiensarna, för de var lite efter på den fronten då![]()
Hans frus far var även mångmiljonär och var jättekänd där.
Han tappade även ratten en gång på väg till jobbet men fick upp en skiftnyckel som han satt på muttern och styrde med den, men var var muttern om ratten lossnat?
Han har även blåst topp packningen på sin gamla bubbla, så all glykol rann ur, mitt i natten lång ute i skogen... Problemet är som alla vet att bubblor är luftkylda, och saknar vatten.
Fnns en uppsjö av historier till, men problemet är att man brukar sova medan han berättar dessa, och han bara pladdrar på ändå.

Bärgren skrev:2051386Hette du rf_racing förut?
vem är/var det? Mytoman?Kapten Blåskägg skrev:2051457![]()

MR.Robin skrev:2051665Nejvem är/var det? Mytoman?
BORDE jag veta vem de är?![]()

Dalan skrev:Oftast inleds historierna med när jag bodde i Australien....
Sånt är så skönt! Bärgren skrev:2052025Ok. Tänkte bara eftersom:
1. Ni båda kommer från Linköping
2. Ni båda har skrivit "Jag Bits"
3. Ni båda fyller på exakt samma dag samma år.
4. Ni båda lyckas med konsstycket att göra en massa inlägg.
Låter det bekant.![]()

MR.Robin skrev:2052116Jag fyller dock INTE år på första januari... Men jag skrev de endå...
Jag bits va min syrra som kom på precis då ja skrev de... Nån jag borde känna till?![]()
varför skriver du inte bara en rad i OT-tråden i 125cc forumet så har du "bevisat" att du inte är samma personMR.Robin skrev:2052116Jag fyller dock INTE år på första januari... Men jag skrev de endå...
Jag bits va min syrra som kom på precis då ja skrev de... Nån jag borde känna till?![]()
MR.Robin skrev:2052116Jag fyller dock INTE år på första januari... Men jag skrev de endå...

Thermal skrev:2052163Sicket skitsnack, det står ju RF_Racing stämplat i pannan på dig. Väntar bara på popcorntrådarna, men den här gången ska jag inte sugas in i dem.
konstigt för det gör jagMR.Robin skrev:2052838Jag sökte men hittade inte ens nån som hette de! Menmen.. ja skiter i vilket...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |