IronMike
Guest
Jag är jävligt konservativ när det gäller öl...och analflikar!!MR.Robin skrev:2050760".. om man filtrerar skiten..." eller är du för ung för att komma ihåg de?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är jävligt konservativ när det gäller öl...och analflikar!!MR.Robin skrev:2050760".. om man filtrerar skiten..." eller är du för ung för att komma ihåg de?![]()

IronMike skrev:2050788Jag är jävligt konservativ när det gäller öl...och analflikar!!![]()
snabbåka skrev:2050781Ja om dom är många till antalet kan jag inte svara på,men dom som kör ett helt "upplägg" om sin person sin tillvaro osv......... är oftast människor med ett traumatiskt (för den personen) förflutet.
Medan dom människorna som enligt min mening "kryddar" en majoritet av sina återgivningar,med att förstärka saker som inte överenstämmer med sanningen,
ex.jag gav mest smällar i bråket,el.jag fick tre erbjudanden från tjejer ikväll på krogen.
Samt ljuger om saker som har ringa betydelse ex.jag har kört en Porsche el jag har legat med den och liknande har ju ringa betydelse för den han berättar det för men höjer hans "status" hos berättaren (i bästa fall).
Men denna typ av Mytomani grundar sig i ett riktigt dåligt självförtroende oftast.
Det beror nog oftast på hur pass man står i förnekelse till sig själv och till det tidgare traumatiskt upplevda.

MR.Robin skrev:2050792Jag har ingen analflik...![]()
Har du druckit "krokodil" öl?
..nejmen en elefantöl eller två.
IronMike skrev:2050796![]()
..nejmen en elefantöl eller två.
![]()
Det måste jag kolla upp!MR.Robin skrev:2050801Har elefanter analflikar?

IronMike skrev:2050804Det måste jag kolla upp!
BRB
![]()
![]()
morecore skrev:2050814Tråden börjar ju jävligt kasst iaf, verkar mer som en fylle-tråd
![]()

Oddjob skrev:2050816Enligt en "lokal mytoman" har jag och han tagit min farsas bil,
sen har vi åkt runt och blivit jagade av polisen med en k-pist i bakluckan![]()
Jag är inte så gammalMR.Robin skrev:2050809Nu tänkte jag säga nått fyndigt om din fru... Men ångrade mig... Man vill ju inte ha en 40 åring i sitt sovrum som daskar analfliken i ögat på en...

IronMike skrev:2050826Jag är inte så gammal![]()
grömpa skrev:2050882vad är skildnaden mellan en mytoman och en lögnare?
Det där med enduropoliserna lät ju i alla fall lite otroligt...Ljunghusen skrev:2050979En kille jag känner har kört ifrån 5 enduropoliser med sin moppe, och haft 3kant med två syskon![]()
Men... Alltså... Jag har en del jag skulle kunna berätta om mig själv och saker jag varit med om, som jag inte ens berättar för mina närmaste vänner.snabbåka skrev:2050781jag gav mest smällar i bråket,el.jag fick tre erbjudanden från tjejer ikväll på krogen.
Samt ljuger om saker som har ringa betydelse ex.jag har kört en Porsche el jag har legat med den och liknande har ju ringa betydelse för den han berättar det för men höjer hans "status" hos berättaren (i bästa fall).
Men denna typ av Mytomani grundar sig i ett riktigt dåligt självförtroende oftast.
MR.Robin skrev:2050829MEN du skulle mycket väl kunna daska fliken i ögat på mig?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |