Mythbusters plattar till en bil!!

När han förklarade hur raketsläden skulle flyga fram längs skenan i 700mph och träffa nosen på bilen så tänkte man "what could possibly go wrong?". När sedan kollisionen ägt rum ser det nästan ut som att Adam kommer i brallan. :brinnerup

:D riktigt underhållande :yoparty

Ett annat schysst klipp är när dom spränger en lastbil fylld med betong i (och så en jävla massa dynamit såklart), låter fasen inte som en explosion utan något ur star wars O_o

Mythbusters rockar verkligen hårt. :yoparty

H-vete vad den raketsläden accelererar när den tänder andra steget.. :eek: :brinnerup

/J

Vad handlade myten om?
2 lastbilar krockar i hög fart, och "smälter" ihop vid kollisionen. Ett par veckor senare hittar man en bil mellan lastbilarna.
Går det?

Omg! Satan vad coooooolt! :rock Så jäkla ballt raketen hur den accelerar! Nice! Jag skulle velat varit där!!!

Jag tror att en ny säsong av Mythbusters har börjat på Discovery. Nu vet jag vad jag ska göra kl 21 på söndagarna iaf :tummenupp

:D riktigt underhållande :yoparty

Ett annat schysst klipp är när dom spränger en lastbil fylld med betong i (och så en jävla massa dynamit såklart), låter fasen inte som en explosion utan något ur star wars O_o

Diggar den explosionen jag med, ljudet är verkligen helt overkligt:D "BIOouUM!":D

Mythbusters rockar verkligen hårt. :yoparty

H-vete vad den raketsläden accelererar när den tänder andra steget.. :eek: :brinnerup

/J

Jodu!:näsblod :yoparty
Hann inte ens tänka "ser ju ut att gås kapligt det där" när raketen först drog iväg, och sen small andra steget och man bara: Wow... :D

Last edited:
Har ju iofs inget med mythbusters att göra, men snacka om smäll:

[YOUTUBE-ID]t8HcQ1Va6RY[/YOUTUBE-ID]

Min favvosmäll på mytbustrarna:
[YOUTUBE-ID]JmJoyuUJj2Q[/YOUTUBE-ID]

OOH, me like!:D

Steam is the shit says I...:kär

Men ska vi nu snacka smällar så... Här har ni tsar, världens kraftigaste vätebomb!:yoparty

[YOUTUBE-ID]A8rXc21d2ms[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!