Mystiska bilder???????????????

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Hej hopp jag har ett problem, problemet är följande: för en tid sedan laddade jag ner en bildserie (med fina motorcyklar :rolleyes: ) serien var i rar format.

När bildserien var färdigladdad packade jag upp den till skrivbordet för att sedan efter en tid, kasta bilderna i papperskorgen.

Så nu när bilderna inte ligger kvar på skrivbordet så hittar mina andra program dom när skrivbordet visas i samband med att hämta en fil/filer?

Så hur blir jag av med skiten? jag vill inte ha kvar dom!

Rocky skrev:
2225043 Hej hopp jag har ett problem, problemet är följande: för en tid sedan laddade jag ner en bildserie (med fina motorcyklar :rolleyes: ) serien var i rar format.

När bildserien var färdigladdad packade jag upp den till skrivbordet för att sedan efter en tid, kasta bilderna i papperskorgen.

Så nu när bilderna inte ligger kvar på skrivbordet så hittar mina andra program dom när skrivbordet visas i samband med att hämta en fil/filer?

Så hur blir jag av med skiten? jag vill inte ha kvar dom!

Kolla om du kan se filerna under den här sökvägen

C:\Documents and Settings\All Users\Desktop

Eller

C:\Documents and Settings\"ditt användarkonto"\Desktop

Kikade på dom ställen där du angivit och där fanns dom inte.

När jag försökte hitta dom genom att öppna skrivbordet via photoshop så fanns dom inte där heller men photoshop hittade dom förut, däremot så laddar photoshop "kataloglistor" från skrivbordet oavbrutet (blinkar) medans dom bilderna som syns på skrivbordet redan framkommit?

Om jag kikar på skrivbordet via Nero så kommer dom fram direkt????????

Detta är jävligt märkligt!

Rocky skrev:
2225289 Kikade på dom ställen där du angivit och där fanns dom inte.

När jag försökte hitta dom genom att öppna skrivbordet via photoshop så fanns dom inte där heller men photoshop hittade dom förut, däremot så laddar photoshop "kataloglistor" från skrivbordet oavbrutet (blinkar) medans dom bilderna som syns på skrivbordet redan framkommit?

Om jag kikar på skrivbordet via Nero så kommer dom fram direkt????????

Detta är jävligt märkligt!
Antingen är filerna dolda och du har inte kryssat i "visa alla filer" eller så är det något annat tjox.

Men jag förstår inte riktigt problemet, om du kan se dem när du ska ladda ner så markera bara filen och tryck shift+del så försvinner skiten. Nackdelen med att göra på det här sättet är att du måste markera varje fil var för sig och inte kan ta alla på en gång.

Wille skrev:
2225344 Öppna nero och när du ser bilderna i nero så markera dom och sedan delete. Kanske fungerar då?

Tack o bock jag skall testa detta.

Spiken skrev:
2225324 Antingen är filerna dolda och du har inte kryssat i "visa alla filer" eller så är det något annat tjox.

Men jag förstår inte riktigt problemet, om du kan se dem när du ska ladda ner så markera bara filen och tryck shift+del så försvinner skiten. Nackdelen med att göra på det här sättet är att du måste markera varje fil var för sig och inte kan ta alla på en gång.

Vi testar........ tack på förhand.

Spiken skrev:
2225324Men jag förstår inte riktigt problemet, om du kan se dem när du ska ladda ner så markera bara filen och tryck shift+del så försvinner skiten. Nackdelen med att göra på det här sättet är att du måste markera varje fil var för sig och inte kan ta alla på en gång.
Öh jo. Du kan markera alla filer och sedan trycka shift-del.

CJ900RR skrev:
2226986 Öh jo. Du kan markera alla filer och sedan trycka shift-del.
Inte då du tryckt på en fil för nedladdning/"spara mål som..." i IE6 iaf.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg