Mystic River...

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Är lite sugen på att se den.
Någon som har kollat in den och har något att säga om den? Har ju fått skaplig kritik men en sekkend real life opinnjånn skadar väl aldrig.
Kanske lite väl OT men ändå. :hej

Zigge skrev:
Är lite sugen på att se den.
Någon som har kollat in den och har något att säga om den? Har ju fått skaplig kritik men en sekkend real life opinnjånn skadar väl aldrig.
Kanske lite väl OT men ändå. :hej
Såg förhandsvisningen av den. Första halvtimman var bra, resten var bara seg och långtråkig. En väldigt händeleselös och seg film, vilket man verkligen inte kan tro när man kollar på listan över vilka skådespelare som medverkar... Jag råder dig att inte slänga bort 2-3 timmar på den här filmen.

Spiken skrev:
Såg förhandsvisningen av den. Första halvtimman var bra, resten var bara seg och långtråkig. En väldigt händeleselös och seg film, vilket man verkligen inte kan tro när man kollar på listan över vilka skådespelare som medverkar... Jag råder dig att inte slänga bort 2-3 timmar på den här filmen.

Jaha, jaså, där ser man...bra bra, gillar att höra att filmer är intefulltsåbra innan jag ser dem, då har man lixom inte några stora förväntningar, även om jag fortfarande tror att den är sevärd. :rolleyes:

Men tack!

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör