mysko fel med sporthoj.com startsida

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
fattar inte vad som är fel..
varje gång jag går in på sporthoj.com är det samma trådar i "senaste forumtrådar" på startsidan..vad är det som är fel?!?
börjar bli lite smått :kocko :3freak

Cyanid skrev:
varje gång jag går in på sporthoj.com är det samma trådar i "senaste forumtrådar" på startsidan..vad är det som är fel?!?
du får nog tömma lite kakor och tempoery internet files och vad nu allt heter. Hoppas det är nån annan som skriver som kan mer än mig

Cyanid skrev:

vad kör du för webbläsare?

Internet Explorer, Firefox osv.

Mickez77 skrev:
vad kör du för webbläsare?

Internet Explorer, Firefox osv.

explorer:S

alla andra forum o liknande funkar som vanligt, det är bara sporthoj som krånglar..

märkte nu att inne på forumet, om man kollar på det senaste inlägget låt oss säga OT så står det nyaste där nu var det ngt om 45.000 kr men sen ifall jag går in på OT så hittar jag inte den överst som det ska vara..
?!?! :huvet

Last edited:
Starta med att kolla inställningar på tillfälliga internet-filer, ligger under verktygsmenyn/internet-alternativ.
Testa att ställa in på "varje gång sidan besöks" och kolla om det hjälper.

Orca69 skrev:
Starta med att kolla inställningar på tillfälliga internet-filer, ligger under verktygsmenyn/internet-alternativ.
Testa att ställa in på "varje gång sidan besöks" och kolla om det hjälper.
Krångla inte till det för honom.

Cyanid, när det är en sida som krånglar (är "gammal"), tryck Ctrl + F5. Då uppdateras sidan och alla delar laddas om.

Det är ditt cashe-minne som strular. Datorn tror inte att sidan uppdaterats sedan senast.. och med Ctrl + F5 tvingar man den att läsa om allting.

John skrev:
Krångla inte till det för honom.

Cyanid, när det är en sida som krånglar (är "gammal"), tryck Ctrl + F5. Då uppdateras sidan och alla delar laddas om.

Det är ditt cashe-minne som strular. Datorn tror inte att sidan uppdaterats sedan senast.. och med Ctrl + F5 tvingar man den att läsa om allting.

funkar o göra det. men måste jag göra så varje gång jag går in på sporthoj eller räcker det med denna gången?

har ställt in "varje gång sidan besöks" också..går det o låta det vara kvar?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg