Mysiga husdjur

Jag är ej läskunnig så jag skrev fel bortse från det här inlägget och ha en trevlig helg.

Last edited:
Hittade en rätt så redig spindel på toan häromdagen, men den bar jag snällt ut på bron. Tror det var en polare från förra sommaren, han fick nämligen bo kvar inne på toan då eftersom han var duktig på att städa och sådär. Men han måste ha käkat något skumt över vintern för nu var han så jäkla stor... Ca 5cm kanske? Jaja, han vräktes IAF.

Tänkte på en grej.
Tänk om man hade brutit benet och gipsat detta varpå en spindel modell större kryper in och traskar omkring inne i gipset. Vad gör man då ? :skrämd

Jonathan skrev:
2155805 Tänkte på en grej.
Tänk om man hade brutit benet och gipsat detta varpå en spindel modell större kryper in och traskar omkring inne i gipset. Vad gör man då ? :skrämd

ofta brukar väl gipset sitta rätt tajt...men iofs när benet börjar bli sådär smalt och snyggt efter ett tag så kanske man får försöka fiska efter spindeln med en fluga på ett snöre?

Jonathan skrev:
Skriker som en hel karl, plockar fram vinkelslipen och kapar gipset, avlivar ohyran, tejpar ihop gipset!

Pallas Athena skrev:
2155747 Tack för den..nu kommer jag inte kunna sova inatt :7peta

varsegod :cdevil

varför klickade du på länken, hoppades du på att det var en mysig hårig kille :rolleyes: :D

Jonathan skrev:

Ropar lite försiktigt :hördu spindeln det kliar kan du krypa ut

INTE DÖDA SPINDLAR *MÖRDARE* :fatta!

Jag önskade mig en sån där stor, luden spindel att ha att gosa med när jag var liten. Jag fick en kanin istället. :gnissla

Kerplunk skrev:
2156052 Jag önskade mig en sån där stor, luden spindel att ha att gosa med när jag var liten. Jag fick en kanin istället. :gnissla

Ångrar du att du fick en kanin istället ? :näsblod

Jag har fullt med spindlar i mitt hus, speciellt i källaren och vissa är riktigt stora. Jag tycker om dem, mina spindlar har bott i huset i generationer, jag kan ju inte driva dem till exil bara sådär. Dessutom håller de antalet insekter nere.

floodi skrev:
2156030 ja spindlar är ingen fara , men ormar däremot fyfan.....

håller med! Ormar kan :finger

Ska posta lite bilder i den här tråden imorn om jag har tid, httade nämligen en ganska stor rackare i polarens garage som vi dödade med en sån där fantasy-kniv :lol

mini-knutten skrev:
2156448 ...som vi dödade med en sån där fantasy-kniv :lol

Vad fan e en fantasy-kniv :va
Ni glömde väl inte lajv-dräCkterna och lekte att ormen var en hemsk fiende :machinegu

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back