Mysig dusch!

EBS skrev:
Du vet, avståndet som man måste hålla ökar i takt med farten. 110 = långt avstånd 50 = kort avstånd. Men, som sagt, vad vet jag. Jag har ju inte ens körkort. :va

Jojo, men 50 km/h är ju rätt fort, trots allt. Försök cykla så fort.
Det går undan.

Hur långt avstånd ska man hålla om man kör i 119 km/h? Hihih. :hihi

Gustav1 skrev:
Det går undan.

Hur långt avstånd ska man hålla om man kör i 119 km/h? Hihih. :hihi

Så långt avstånd som möjligt till polisen. :fakta

Gustav1 skrev:
Det går undan.

Hur långt avstånd ska man hålla om man kör i 119 km/h? Hihih.

179m ska man hålla till polisen då. Så stog det på lasern iallafall. :rolleyes:

Hatar

Sånt där tollererar inte jag, brukar dra om så nära jag bara kan o trycka fingret mot rutan då brukar dom antingen fatta eller försöka preja en av vägen.
//D

Micke_Lindstrom skrev:
Jag hörde om en kille som råkade ut för detta när han körde bakom en vit BMW med sin RD 500, han kontrade med att köra om och lägga sig framför och dra ut choken ett par sekunder så att rutan och motorhuven på BMW:n sprayades med svart oförbränd 2-taktsolja. :D

Hahah, revenge!

EBS.
Spelar nog mindre roll om man ligger i 30km/h eller 300. Håller man 3-sekundersregeln kommer man likväl få skiten på sig.

Det där med att åka runt med järnrör låter nästan som en bra idé ;)

fråga: gör det inte ont att plocka speglarna? slår man bara näven i? .. kör man om i den fart man brukar så lär det ju kännas gått i handen.... :confused:

Micke_Lindstrom skrev:
Jag hörde om en kille som råkade ut för detta när han körde bakom en vit BMW med sin RD 500, han kontrade med att köra om och lägga sig framför och dra ut choken ett par sekunder så att rutan och motorhuven på BMW:n sprayades med svart oförbränd 2-taktsolja. :D

Det är ännu fränare att i nästa rödljus ställa sig framför bilen och börna så det skvätter upp gummi på huven! Då blir nog bilisten lite blek! :D

håkan skrev:
fråga: gör det inte ont att plocka speglarna? slår man bara näven i? .. kör man om i den fart man brukar så lär det ju kännas gått i handen.... :confused:

Nädå, det skakar bara till lite i det tidigare nämnda järnröret;)

håkan skrev:

sparka av den...plättlätt

Mattiaz skrev:
Nejfan... det vore ju inte bra, endera blev man blind (av att man fick det i ögonen, eller av att man drack det), eller så åker man fast i den längre fram placerade nykterhetskontrollen :gnissla

man kanske ska montera en liten tank med diesel i och med en spolarmotor och leda ner den till grenröret på hojen (bonnläppsmeck) på hojen, så kan man spruta fin smetig diesel dimma på bakomvarande bil :-)

funkar ju på bil så varför inte.

haha jag brukar hällai lite extra T-röd bara för att retas hahaha
vissa som kör båga tror de äger hela vägen det kan ni gått ha

hahahahhahaha

håkan skrev:
nej det gör inte så ont, backspeglar fjädrar bara undan...men dom är grymt svåra att träffa i farten...denna metod kan man använda när folk typ prejar ut en i vireräckena,för att dom minsan kör 110 och man får inte köra fortare :mad:
har jag hört :rolleyes:

Håller med ovanstående: ta det som en indikation om att ni ligger för nära. Med MC ska man inte ligga tätt bakom bilar och trycka.

Lär ju ändå inte vara många bilar som sprutar över taket i 30-50km/h.
Krävs ju lite fartvind för att det skall komma bakom, det är ju trots allt gjort för att komma på rutan. Sen i 70+ har jag blivit hög bakom bilarna, känns som sist man va på kräftkalas. :)

Är iaf min lilla erfarenhet...

//Tobbe

Kan ju montera in ett "Flame kit" i avgasröret, dra om, trycka på knappen (japp knappen) och se bilisten få det hett om öronen.

Flame kit: Ofta sett på Fast and the Furious wannabee bilar, en liten slang ifrån tanken in i avgasröret, ett knapptryck och en strimma bensin antänds därbak. Gör inte ett set själv! Köp eller skit i det :brinnerup

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman