Myggan kanal 5

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Den serien får mig att garva varje onsdag, är det nån mer än jag som kollar på myggan?:) Hur långt får man gå egentligen innan man kan gå till rätten med såkallad "svartmålning" ?

Tex Vädertone hånas för sina bröst, Sen är ju lasse berghagen en knarkare för han är en livsnjutare!:gnissla

Jag tycker att det näst senaste avsnittet var det bästa. Med bröderna Shulman och Håkan Hellström. :hihi

nu är det väl inte samma lirare bakom... men ang - hur långt man kan gå?

-jag tyckte 4an gick riktigt lågt ikväll på "heybaberiba gänget" där en satt i rullstol å någon som spela malou siwers...ja... tyckte det var bland det lägsta jag sett på tv på länge, att skämta om handikappade, gjorde mig skitarg.

jobbar ju delvis med rörelseförhindrade... finns folk som du eller jag, som skadat sig, och som lever ett liv i helvete i rullstol där varje dag är en "bestigning av everest" för de dagliga behoven....

så låter man på tv4 skämta om det, och på det sättet...där personen i rullstol sen dör i sketchen.

som sagt... det sista lilla man sett på tv suger, myggan, hey baberiba gänget m fl, vad är det för skräp man gör nuförtiden? :huvet :huvet :huvet

:tummenner :censored
Nä de där är inte nå bra tv program inte heller "Sanningen bakom" eller vad de heter...:(
Bara pinsamt och inte de minsta kul...

Tacka vet jag vilse i pannkakan :tungan (jjjjaaaa de är ironiskt):rolleyes:

Lite lagom roligt program. Ibland garvar man ihjäl sig och ibland byter man kanal!

...fast igår blev det en film istället!

Jag håller med Esquire, avsnittet med Håkan var fanimej bland det roligaste jag sett, inte just Håkan som var det roliga dock :tungan

Lite för brutalt men grymt roligt.. Dock oftast på andras kostnad... Boston TeaParty äger däremot... Filip och Fredrik :D

Boston, myggan, fråga olle och kustbevakarna väst . Det är det bästa som sänds:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back