Mycket underhållande filmklipp

Edwards var ju hur lugn som helst:D

Hehe där är en sida av Edwards som jag hade missat helt. Men jag förstår honom...
Snyggt att han passar på att "sanda" banan lite också. :tummenupp

Någon som vet varför man inte flaggar? Verkar som de har enormt med tid på sig att skaffa dit en....

postade denna ju, för inte så länge sedan..:brinnerup

men helt klart, värd att se igen. :yoparty

Där ser ni alla bantöntar som skriker så fort någon kör omkull på gatan.... Det är ju för helvete värre att köra bana än gata. Flaggvakterna på bulten skulle aldrig missa ett blåflagg och oljespill från ruttna kawor skulle fixats direkt!!!

Där ser ni alla bantöntar som skriker så fort någon kör omkull på gatan.... Det är ju för helvete värre att köra bana än gata. Flaggvakterna på bulten skulle aldrig missa ett blåflagg och oljespill från ruttna kawor skulle fixats direkt!!!

VA!? Vad skrev han? Ett rött kort och evig utvisning har aldrig varit så nära :näsblod

Kan man verkligen låta en vanlig gatuförare komma undan med detta?
Droppa en varvtid på någon ball bana och sätt den där glappkäften på plats nu!

Skojig åkaomkullfilm för övrigt :hihi

Och vad höll tävlingsledningen på med???

Oavsett posteringspersonalens agerande förstår en driven tävlingsledare att något är på tok och beordrar om inte annat en nogrannare koll av posteringspersonalen som DÅ kanske ser/fattar!

Helt otroligt!

Lite justa kommentarer dock och Collins agerande var till 100% förståerligt!

Mvh!
// Niklas

Hade en bild på några glada människor som stog och sopade bulten med granris då någon lallare pridit grus över vägen .. hade varit på sin plats nu men jag jittar den inte :mad:

Dom borde göra detta oftare. Att se folk ramla är roligt...jätteroligt. Speciellt när dom blir sura också. Man borde nästa spilla lite olja i någon kurva på nynäsvägen och spendera dagen genom att titta på förödelsen. Gärna med en varmkorv och en pilsner. Säkerligen lika roligt som när vi grävde ett stort hål utanför vårt tält på en hultsfredsfestival. Vi la tidningspapper över hålet och spendera två dagar skrattandes åt folks som trilla i. Vi avancerade till och med ibland genom att lägga en fotboll bakom hålet och sedan ropa på folk att dom skulle passa bollen. Det blev dock en gnutta farligt både för oss och offret, men väldigt kul. Det var oerhört roligt fram tills att det kom en dvärg som ramlade ner i hålet, hon försvann typ helt. Då visste vi inte riktigt om det var okej att skratta, men det tog oss inte många sekunder att komma på att det var sjukt kul. Nog om mig och mitt liv, jag har nästan glömt bort vad tråden handlade om..

Bultenfunktionärer sopar när borsten e slut

Bifogat

• sopor.jpg
    sopor.jpg
    180.3 KB · Visningar: 320
"...and looks for the blue flags now! He's immediately trying to get up at an 100 miles an hour!"

Haha, något upprörd om man kollar efter blåflaggan när man glider på röven i 160 knyck. :)

[YOUTUBE-ID]cTXBkhyrW9E&feature[/YOUTUBE-ID]

Gammal men aj aj aj!

*/ ?>
Back