Mycket snack o lite paintball

Ojojoj vilka fjollor ni verkar vara:gnissla

Va de inte ni där uppe som inte fick igång med paintball från början....:D

Vaffan ja tyckte väl jag glömde nått :huvet:huvet
Och jag såg faktiskt Elbilen där ute o tänkte att det kan väl fan inte finnas fler av dig :va:va

ha ha ha nä de e helt riktigt att min skönhet stod på laddning utanför:tummenupp

Last edited:
Last edited:
Det här verkar skoj - jag behöver bli lite mer färgstark/färgglad - så jag är på! (Eller inte, beroende på vilken dag det blir.)

Va de inte ni där uppe som inte fick igång med paintball från början....:D

Jo det var nog här uppe det drogs igång en tråd om detta i somras:rodnar:rodnar

för hangaround till pink ladies gör dig sjukt manlig eller? :va:va

Inte ett dugg manligare än någon annan, men det är ju inte jag som kommer bajsa rosa i en vecka efter detta:D

Last edited:
hahaha jag luktar en utmaning :tummenupp

Hittade en sponsorbild som iofs är några år gammal, men det är som att cykla. Har man väl lärt sig att förnedra folk så kan man det för all framtid:arsele

Men RR har en fördel, vi är bara 2 från laget som kör hoj i RoH. så får ni bara ihop 40-50 man så kan det ju bli roligt även för er:D

Hittade en sponsorbild som iofs är några år gammal, men det är som att cykla. Har man väl lärt sig att förnedra folk så kan man det för all framtid:arsele

Men RR har en fördel, vi är bara 2 från laget som kör hoj i RoH. så får ni bara ihop 40-50 man så kan det ju bli roligt även för er:D

Mahhahaha ja vi säger så ;) ouch vad du kommer få äta upp att du sagt så !:kulspruta

Fast du är fortfarande min första prioritering!!!! :fakta

:skrattaåt
Kommer knäcka dig på mitten ! kommer bara säga kraak i din klene rygg.. sen går du med kryckor till jobb måndagen efter :kryckor
Att jag kanske träffar VBK samtidigt som jag siktar på dig är bara en ren bonus :cdevil

Nu tycker jag rubriken på tråden börjar stämma in riktigt bra. :hihi

Nu förstår jag inte alls vad du menar :Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan

hahhaa såg vi inte det på mässan i DK? TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMBER!!!!! BREAK A LEG!!! :hihi:hihi:rofl:rofl:rofl:rofl Ninjor ramlar med stil!!!!

Kunde inte hjälpa det! "Hallå, ring en ambulans för jag typ föll för dig och bröt foten" (NRJ:s flirt-skola för er som missat)

Hur lätt är det att INTE trilla när en pudding i rullstol kommer glidande!??

Men visst föll jag stiligt!

Och jag visade väl mer på hur mycket ninja jag är när jag gick hela ströget på bruten fot! Gör om det om ni kan!!:yoparty

Du ninja.. Jag Pansar ! Try to break me ;)

haha du pansar? du har ju itne ens gjort lumpen!! :D

Last edited:
Lumpen, det är bara för pojkar som vill duscha med andra pojkar!!!!

Kunde inte hjälpa det! "Hallå, ring en ambulans för jag typ föll för dig och bröt foten" (NRJ:s flirt-skola för er som missat)

Hur lätt är det att INTE trilla när en pudding i rullstol kommer glidande!??

Men visst föll jag stiligt!

Och jag visade väl mer på hur mycket ninja jag är när jag gick hela ströget på bruten fot! Gör om det om ni kan!!:yoparty

haha du pansar? du har ju itne ens gjort lumpen!! :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...