Mycket hoj + poliser i stan inatt!

smallsocks

Sporthojsnörd
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Jävlar vad polisbilar det var, bakom varje hörn, he he måste ha hänt något speciellt?

var ett par på en buss som tog kort med en kamera på mig när jag stod brevid för rött ljus. hm okej jag vet att jag är snygg men ändå de kan väl fråga först ;)

någon som har varit inne o kört lite mer än jag? :)
 
AdamGS500 skrev:
2346891 är det inte typ pride eller va de heter i stockholm nu?

Vad är det för fördom?

Det finns faktiskt poliser som hetro! ;)
 
smallsocks skrev:
2346900 ah det kan det iofs vara... men jag såg mest snygga tjejer, inge gays i stan faktiskt...

Det finns massor med snygga tjejer som är gay :peta . Pålisen lasrade på Sveavägen mot Sergel när jag gled igenom byn för nån halvtimme sen iallafall. Det var inga märkvärdiga mängder påliser ute tyckte jag, det är ju onsdag.
 
newstead skrev:
2346923 Hur vet du att dom inte är gay då?

alla vet väl att tjejer inte är gay!! de vill ju ha mig... hehe sant sant de kanske är gay. möjligt :)

OLJEKYLD GSXR skrev:
2346927 Det var inga märkvärdiga mängder påliser ute tyckte jag, det är ju onsdag.

jag såg åtta bilar fast iofs åkte jag runt ganska mycket... såg säkert samma nån gång oxå...flera ggr...
 
Last edited:
Åkte på flygande besiktning på sveavägen precis.. två MC-konstaplar gillade inte bli omkörda av min miniskylt..
 
smallsocks skrev:
2346933 alla vet väl att tjejer inte är gay!! de vill ju ha mig... hehe sant sant de kanske är gay. möjligt :)

Så här är det:
Alternativ 1: Alla tjejer du såg är Transexuella/Transvestiter och är alltså killar/före detta killar allihop.

Alternativ 2: De som tog kort trodde du var ett freak och hörde till Pride.

:arsele :D
 
DaPirate skrev:
2347183 Så här är det:
Alternativ 1: Alla tjejer du såg är Transexuella/Transvestiter och är alltså killar/före detta killar allihop.

Alternativ 2: De som tog kort trodde du var ett freak och hörde till Pride.

:arsele :D

tack, tur att du inte var där för då vettefan om du fastnat på kort... :arsele:tungan
 
Mycket poliser kring Skogis/tyresö också !!!

På väg hem vid 22.30 tiden hade de ställt upp 2 bilar på Tyresörakan för att hindra busåkning, efter kurvan ( söderut ) hade de även stoppat en svart sporthoj o stod o skrev papper ( hoppas han klarade sig hyffsat )....:)
 
Körde förbi skogskyrkogården vid halv åtta, blev stoppade strax efter MacD för flygande besiktning och kontroll. Polaren hade glömt sitt körkort plus saknade en reflex på hojen, klarade sig med varning. Enda anmärkningen på min hoj var att "den låter ju väldigt mycket". Har fortfarande originaldämparen på eftersom jag besiktigade i måndags. Där ser man...

Kan tillägga att det var fyra snutar som höll i kalaset.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top