Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tillverkades bara i begränsad upplaga."
Besiktningen kollar bara om fordonet uppfyller gällande krav för att få framföras på allmän väg ur trafiksäkerhetssynpunkt. Hur många bhp hojen har kollar eller bryr dom sig föga om.
Polisen däremot skulle kunna anmärka på att fordonet är ändrat från orginal eftersom alla cyklar från juli 99 i stort sett inte får ändras på alls, har dock aldrig hört nån polare som råkat ut för det.
Ja jo du, det skulle man faktiskt kunna skriva om min 98 oxå....den tillverkas ju inte längre, alltså måste den varit begränsad?
1998 års modell av R1 är ju den ballaste, resten är bara serieproducerat skit. Du ska va stolt
Fast du kanske skulle bytat den mot 600an som har 140 kusar när din egen bara lämnar 135 på hjulet, som bäst...

haha!! Inte många 600or som steker en 1000 kubikare från rödljusen![]()
Den har 140bhp på däcket men lär ju inte ha en chans ändå trots slipon och dynojet, han har häftigare handtag....![]()

Min fråga är varför ingen reagerar på att den har röda angeleyes. Som att ha bakljus fram liksom. Måste ju vara livsfarligt.
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller