Mycket bra service på Lelles MC!

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Var på Lelles Mc för att handla min utrustning i lördags.
Trots att jag blev lite grinig i början för att de lagt av fel ställ (strlek) till mig så va personalen hur trevliga och hjälpsamma som helst.
Mohammed som hjälpte oss gav otroligt bra service och efter lite mer än en timme hade jag fått all min utrustning och var hur nöjd som helst!

Grymt bra personal med andra ord!

Ville bara skriva av mig de.

RQ
Mycket nöjd kund. :tummenupp

Ja dom borde ju lyckas nån gång i alla fall!!!!!!!!??????? :tomten

Klädavdelningen är suverän !! :yoparty

Last edited:
RocketQueen skrev:
Trots att jag blev lite grinig i början för att de lagt av fel ställ (strlek) till mig så va personalen hur trevliga och hjälpsamma som helst.
Mohammed som hjälpte oss gav otroligt bra service och efter lite mer än en timme hade jag fått all min utrustning och var hur nöjd som helst!

RQ

Det är bara att instämma... nu var det förra sommaren jag var där och köpte kläder. Men det funkade kanon.... reservdelar har funkat bra för mig!!

Tycker att Anita och resten på klädavdelningen är helt suveräna. Man blir alltid vänligt bemött. Och får den bästa servicen. :tummenupp

// Lena

Jaha så en del av er har lite dåliga erfarenheter från dem?

Jag kan ju bara svara för klädavd. och där var personalen guld.

Jag hade tex ganska svårt att hitta handskar med bra skydd.
Vägrade köpa så kallade tjej handskar utan skydd. Alla bra handskar var för killar.
Men de letade röven av sig efter ett par och till slut fick jag.
Dom matchade tom stället. hehe

Klädavd..

Lilla_Tingeling skrev:
Tycker att Anita och resten på klädavdelningen är helt suveräna. Man blir alltid vänligt bemött. Och får den bästa servicen. :tummenupp
// Lena
Var och handlade goretexbyxor till hustrun där förra sommaren. Anita tittade på henne och sa: "Du ska ha den här storleken", och det var det. Rätt vid första försöket! :tummenupp
Servicen är definitivt bättre en trappa upp än.... :rolleyes:

När jag läst många av de olika trådarna om Lelle så handlar det ju oftast om att de e dåliga på POSTORDER. När man e där på plats å handlar verkar de va suveräna, som detta inlägg handlar om.

Men detta tror jag att vi har komit överens om efter några trådar om lelles...

morecore skrev:
När jag läst många av de olika trådarna om Lelle så handlar det ju oftast om att de e dåliga på POSTORDER. När man e där på plats å handlar verkar de va suveräna, som detta inlägg handlar om.

Men detta tror jag att vi har komit överens om efter några trådar om lelles...

Ok ok jag är för slö.
Har varken läst eller letet efter gamla Lelles trådar.
Nu har ni en till! Varsegod. :)

Jag beställde ett skinnställ därifrån för 1,5 vecka sedan och det funkade jäkligt bra...
Ringde ungefär en kvart innan de stängde på fredagen och på måndagen var skinnstället hemma hos mig, suveränt bra service tycker jag... :tummenupp :tummenupp :tummenupp

raukroland skrev:
Jag beställde ett skinnställ därifrån för 1,5 vecka sedan och det funkade jäkligt bra...
Ringde ungefär en kvart innan de stängde på fredagen och på måndagen var skinnstället hemma hos mig, suveränt bra service tycker jag... :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Kan bara hålla med! :tummenupp

Ohnej, vad konstigt att unga tjejer får bra hjälp av Muhammed, eller vilken annan kille som helst som i nio fall av tio säljer Gore till tjocka återfallsknuttar :3freak

Jag får aldrig bra service där, åker inte ens dit längre fast de hävdar att "det finns hemma". Jag är dessutom supertrevlig.

Otroligt bra service och man kan få BRA priser... Gav 998:- för mitt Prexport ställ. Svårslaget!!

attachment.php

Edit: Bara handlat kläder där...

Last edited:
Chronic skrev:
Ohnej, vad konstigt att unga tjejer får bra hjälp av Muhammed, eller vilken annan kille som helst som i nio fall av tio säljer Gore till tjocka återfallsknuttar :3freak

Jag får aldrig bra service där, åker inte ens dit längre fast de hävdar att "det finns hemma". Jag är dessutom supertrevlig.
:tummenupp
Kul att någon såg det stora sammanhanget.

//F

iskalla_killen skrev:
Otroligt bra service och man kan få BRA priser... Gav 998:- för mitt Prexport ställ. Svårslaget!!

attachment.php

Edit: Bara handlat kläder där...

Fick också jäkla bra rabatt men de va nog mycket pga killen min som visste va han skulle säga.
Och självklart pga tillmötesgående personal.

Trevliga på Lelles

RocketQueen skrev:

RQ

Tycker som du !
I början lite ointresserade men lossnade och var serviceminded till slut. +++++

Fast han var lika sjysst mot mig och ringde upp på måndagen ang en hjälm som var slut, och berättade när dem skulle få in den osv.
Och ringde gjorde han från sin egen mobil :tummenupp

/N

Chronic skrev:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park