My name is Billy this is Captain America

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Jag tänkte va Captain Amerika på en temafest med temat Easy Rider nu på fredag.

Har du pajjen jag behöver, jag lånar, hyr, köper...!!!
Jag ligger i size runt 50 plus minus två.

Typ liknande något nedan, men alla idéer välkomnas:

:hojharley

Bifogat

• Easy-Rider-011.jpg
    Easy-Rider-011.jpg
    93.9 KB · Visningar: 48
  • Easy-Rider-009.jpg
    Easy-Rider-009.jpg
    104.5 KB · Visningar: 47
  • Easy-Rider-008.jpg
    Easy-Rider-008.jpg
    107.1 KB · Visningar: 43
  • easym.jpg
    easym.jpg
    95.8 KB · Visningar: 43
  • easy.jpg
    easy.jpg
    18.7 KB · Visningar: 48
Om du ska klä ut dig till Captain America i Easy Rider så får du nog satsa på ett par tändstiftsnipplade lösbröst i form av ett par HD Panhead-toppar. Kan ju se ballt ut som du har tändkablar till nipplarna

Captain America:
captain-america-chopper-profile-1.jpg

Om du ska klä ut dig till Captain America i Easy Rider så får du nog satsa på ett par tändstiftsnipplade lösbröst i form av ett par HD Panhead-toppar. Kan ju se ballt ut som du har tändkablar till nipplarna

Captain America:
[Fet bild]

Peter Fonda kallas ju för Captain America av Billy hans polare som spelas av Dennis Hopper...? Watt eller något heter han egentligen i filmen.

Men den HD-modellen är alltså en Captain America, I see... Finns ju tom som Smiley =)

Ska ut o kamma second hand-butiker nu strax. Skinnbyxor ska ja fan sy upp senare i asien, bra o ha...

Peter Fonda kallas ju för Captain America av Billy hans polare som spelas av Dennis Hopper...? Watt eller något heter han egentligen i filmen.

Men den HD-modellen är alltså en Captain America, I see... Finns ju tom som Smiley =)

Ska ut o kamma second hand-butiker nu strax. Skinnbyxor ska ja fan sy upp senare i asien, bra o ha...

Ja den chopper som Fonda kör i filmen kallas Captain America, fast det är ju ingen HD produktionsmodell. Den har en Harley Panhead-motor, brukar kallas för panna. Det har dock byggts många replikor av filmhojen senare.

Hoppas du hittar en nice sinnpaj. En amerikansk flagga i lämplig storlek att sy fast på ryggen finns nog i raggarbilsbutiker, de brukar ju ha en dylik på radioantennen ibland.

Last edited:
hittade du nått? har en kompis som har liknande jacka men utan flagga (den kan du ju köpa och nåla fast eller nått). ska höra med honom om har kvar den och vill låna ut den... hoppas du hittat det du vill ha

Edit: han hade inte kvar den :( och han sålde den för pissemassa pengar, som att skicka guld med posten, idiot

Last edited:
hittade du nått? har en kompis som har liknande jacka men utan flagga (den kan du ju köpa och nåla fast eller nått). ska höra med honom om har kvar den och vill låna ut den... hoppas du hittat det du vill ha

Oj! Ja, asså det här med flaggan skiter jag i, de e stilen looken jag vill åt.

Ja du får jättegärna höra med honom!

Jacka

Jag har en i princip oanvänd skinnjacka modell "biker" (kort modell, dragkedja på en sidan ,skärp nertill) men amerikanska flaggan inpräglad i skinnet. Skall se om jag kan ordna en bild. Din för en ytterst rimlig penning...

Jag har en i princip oanvänd skinnjacka modell "biker" (kort modell, dragkedja på en sidan ,skärp nertill) men amerikanska flaggan inpräglad i skinnet. Skall se om jag kan ordna en bild. Din för en ytterst rimlig penning...

Ja fan langa en bild...

Ja den chopper som Fonda kör i filmen kallas Captain America, fast det är ju ingen HD produktionsmodell. Den har en Harley Panhead-motor, brukar kallas för panna. Det har dock byggts många replikor av filmhojen senare.

Hoppas du hittar en nice sinnpaj. En amerikansk flagga i lämplig storlek att sy fast på ryggen finns nog i raggarbilsbutiker, de brukar ju ha en dylik på radioantennen ibland.

Det stämmer fin fint =)
Den ena hojen sprängdes i slutcenen medans den andra blev stulen ur ett skylfönster innan filmen blev klar och har aldrig blivit återfunnen.

Guys nu e det fredag, har ni något att komma med? Jag har en plan B, men det vore kul o höra...

Guys nu e det fredag, har ni något att komma med? Jag har en plan B, men det vore kul o höra...

Här är mitt flattrack Harley-ställ, bara att komma till Eken och låna :tungan

Bifogat

• IMG_0608.JPG
    IMG_0608.JPG
    79.6 KB · Visningar: 39
  • IMG_0609.JPG
    IMG_0609.JPG
    83.8 KB · Visningar: 36
  • IMG_0614.JPG
    IMG_0614.JPG
    98.1 KB · Visningar: 39
  • IMG_1971.jpg