My MC Video

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Alltid gangstah stil på dina hojbilder och hojfilmer, fett me coolt yee, tills man ser att du kör runt på en sv650... :rofl
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Ort
Malmö
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Tack ska ni ha grabbar!

haha skulle va kul och se vad pöblarna själva skulle åstadkomma i filmväg med sina hojar...

Jag är idel öga, klassisk musik (för den goda smakens skull) och en närbild på när någon speglar sig i glansen i tanken och rättar till frippan.
Vad vill folk se? knäskrap?wheelies? gissar på att få ens kan..

Verkar som att man gör en film med handling (Det gäller i stort sätt alla hojfilmer) så kommer folk rännandes med att "det är minsann FÖR outlaw och unclassy" men det känns ju som att 99% vill själva ha outlaw stämpeln - men givetvis utan att behöva "göra bort sig" på sh...för alla är ju så jävla hårda bakom skärmen..och kan allt.


Nä, fortsätt du TS att vara president i din egen värld, det mår man bäst av.:yoparty
Tack för det!!
 
Last edited:

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Ort
Söderut
Hoj
Dajtåna trackbike
Jag tycker det faktiskt det var ganska bra filmat. Särskilt stabbningen av kamera och hur ni gjort åkningarna! Var det Rodriges tricket med rullstol eller bara en väldigt stadig hand?
Klippningen var inte illa den heller.
Mängden inställningar imponerar.
Storylinen känns som skolfilm man gjorde när man var 16. Hitta på en bättre tills nästa gång eller skit bara i den. Det känns som ni har kunskap för att hålla tittaren aktiv.

Men fortsätt producera! Vi behöver fler filmarbetare i Sverige.
 

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Ort
Malmö
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Jag tycker det faktiskt det var ganska bra filmat. Särskilt stabbningen av kamera och hur ni gjort åkningarna! Var det Rodriges tricket med rullstol eller bara en väldigt stadig hand?
Klippningen var inte illa den heller.
Mängden inställningar imponerar.
Storylinen känns som skolfilm man gjorde när man var 16. Hitta på en bättre tills nästa gång eller skit bara i den. Det känns som ni har kunskap för att hålla tittaren aktiv.

Men fortsätt producera! Vi behöver fler filmarbetare i Sverige.

HEy tack ska du ha!!

Ja vadå! jag vill inte dö ung,jag kör smart! Hur ofta hör man inte folk med över 1000cc krockat o dött:tungan
Alltid gangstah stil på dina hojbilder och hojfilmer, fett me coolt yee, tills man ser att du kör runt på en sv650... :rofl
 
Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Jag försöker inte vinna något här!
utan bara visar upp ett video klipp med min hoj, det är han som skriver en hel massa negativa inlägg,...o du jag är 25 åring el-ingenjör!

Men vad fan hade du förväntat dig? kan du inte ta negativ kritik?.
Gillar du alla filmer du ser på? kan man inte ta kritik så ska man absolut inte lägga ut en film på sporthoj.

Jag tycker det faktiskt det var ganska bra filmat. Särskilt stabbningen av kamera och hur ni gjort åkningarna! Var det Rodriges tricket med rullstol eller bara en väldigt stadig hand?
Klippningen var inte illa den heller.
Mängden inställningar imponerar.
Storylinen känns som skolfilm man gjorde när man var 16. Hitta på en bättre tills nästa gång eller skit bara i den. Det känns som ni har kunskap för att hålla tittaren aktiv.

Men fortsätt producera! Vi behöver fler filmarbetare i Sverige.

:fakta :tummenupp , kunde ha sagt det bättre själv.
 
Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Haha satan vad alla klagar på killen. Avundsjuka eller har frugan gömt ölen?

Acceptera nytänkande för fan. Jag ska lägga upp en sämre film så ska ni få avreagera er lite på mig också :fakta
 

Angelfire

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Växjö
Hoj
nästa sommar
äsch bry dig inte om sporthojmobbarna. Jag gillar filmen och tycker faktiskt sv650s är ball, speciellt med vindkåpa på som du hade på din.

Fortsätt experimentera, det är bara så man lär sig. Gillade vinklarna i filmen hehe :D

Ciao
 

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Ort
Malmö
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Thanx man! Ganska mkt är gjort på Sv:n... monterat in kåpan där motorn sitter o där bak, sänkt o bytt avgasrör så den är lite annurlonda från Standard Sv.:squid

äsch bry dig inte om sporthojmobbarna. Jag gillar filmen och tycker faktiskt sv650s är ball, speciellt med vindkåpa på som du hade på din

äsch bry dig inte om sporthojmobbarna. Jag gillar filmen och tycker faktiskt sv650s är ball, speciellt med vindkåpa på som du hade på din.

Fortsätt experimentera, det är bara så man lär sig. Gillade vinklarna i filmen hehe :D

Ciao
 
Last edited:

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
o du jag är 25 åring el-ingenjör!

I vilket sammanhang passar de in på i tråden? :confused:

Random frågor bara för att testa din kunskap:
Vad ska du göra när du kopplar en svensk spis i norge?
Vad är skilnaden på en kontaktor och ett relä?
Färgkombinatonen på en 10 pars plint?
vad står siffrorna på en dosa för?

De e gött med lite folk på sporthoj som vill ha lite "spänning" i livet :rolleyes:

Filmen var bra filmad, något annorlunda och mer intro-stil. Men story kanske var något att jobba på men de tar du bättre till nästa gång förhoppningsvis :tummenupp
 
Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Jo men saken är att han gillade filmen ... men har något emot mig o min stil!!

Det kan han hålla för sig sj tycker jag .Att han inte gillar hip hop stil det skiter väl jag i!

Om han berättar saker o ting som har mer med videon att göra så skulle jag uppskatta det o försöka förbättra mig till nästa gång!



TAck :)


Tack för det!!!!

Din stil är ju det enda vi har sett i filmen. :D
 

MotardBoy

SOE.SE
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KXF och Scrambler
Haha!
Här kollar man på SH för första gången på typ två år å får se detta!
Kul å se att det är sig likt här med div nötter... Coolt filmat... Jag å mina polare sysslade med med sådant när vi var 17...
En riktig Glock 17 är inte lika frän som man tror...
 

maccc

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Ort
Oslo
Hoj
Har ingen!
Någon har säkert fråga tidigare men vad är det för musik du kört?
 

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Cambridge, New Zealand
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Hehe, huvudsaken är väl att du själv gillar filmen. Men i dagens samhälle så uppmuntra inte langning av vapen, speciellt inte i en hemmagjord video.

Men visst det är inte bättre köra som fan och sätta sig själv och andra i fara men ändå inga vapen.

Vapen har militären, polisen och jägare inte civilister, sverige är inte i något krig, där behövs inga vapen på gatorna.

Men visst, det var en film och inte på riktigt hoppas jag?
 

jerkap71

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2007
Ort
Funäsdalen
Hoj
-01 yamaha r1, en 200cc kinahjuling och en kxf450-10 åt junior
Haha...ja nu e hojsäsongen över så då ska man passa sig extra noga med vad man postar å skriver här.... frustration kallas de väl...
Näe ja tycker då de e kul me folk som gör de dom tror på å står för de, alla ska inte va stöpta i samma form,de blir lite trist då.
 

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
Jävla nötter! Från självaste överstarna i moralens högborg kommer kritiken mot videon som saknar en tankmonterad kameravinkel som tittar ut mot den nyräfflade bulten..snubben hade skitcoola vinklar, bra musik o lite annat än en vanlig bombning.

Fortsätt göra dina filmer med MC, choppade bilar o varför inte slänga in lite dvärgar o getter för skojs skull, Då kanske dessa iq-befriade mupparna reagerar ännu mer o då..plötsligt känns det ännu bättre att inte behöva vara ännu en i mängden som ska leva efter en mall.

Många fler än mina två cent// Adnan
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top