my God asså...vi har nog ingen trafik i Sverige

hehe tänkte ett gäng gånger på vad fan är högerregeln bra för? det verkar ju funka finf fint att bara tuta två gånger innan man korsar varenda jäkla körbana där :yoparty

Känns som att man ska sluta gnälla på trafiken här hemma :hihi

Flöt ju hur fint som helst, pröva samma system i en korsning i sverige och den skulle korka igen direkt.

Liiiite mer ödmjukhet i vår trafik så skulle vi klara det också :rolleyes:

En ändlös ström av folk - vart är de på väg egentligen ? Har inte trafikljus uppfunnits i bortre Asien ? Vad har Vietnamns Vägverk för "nollvision" ? :va

det var samma "system" i thailand, fast där var det vänstertrafik också, vilket gjorde att alla inlärda ryggmärgs-manövrar skulle leda till ond bråd död. så jag åkte tuk-tuk istället. :tummenupp

dom har iaf förstått dte här med att MC så slipper man bilköer.

ska ställa mig och filma tingstadstunneln nångång vid 4-5tiden tror jag, ser ut som en stillbild med bilar sålångt ögat når :huvet

En gammal Cheva pickup med ett stort j*vla snöblad monterat, det hade varit grejor det! :banana :3freak

Varför funkar det inte att kolla?
vad är det jag saknar?
En stor vit ruta med en lite symbol i övre vänstra hörnet?

Nån som vet?

//hannes

Sådär blir det i Stockholm efter att sossarna infört vägtullarna!
Ser trevligt ut o man behöver ju inte känna sig ensam! :tummenupp

Så ser det ju ut i Göteborg varje dag :rolleyes:

Hade vart roligt om en ramlade då skulle säkert alla ramla och det skulle bli in fin lite hög mitt i vägen :)

Har åkt moped på dom gatorna :D helt sjukt! det är hela familjer på motorcyklarna/mopederna. Men de läskigaste av allt är att gå över gatorna :P kommer lixom 15 hojjar i bredd inte så fort iofs men endå, det man ska tänka på att att hålla armar och ben i styr och hålla en jämn takt så hojjarna inte blir överaskade när dom ska runda dig :P. Men bussarna ska man passa sig för! dom förutsätter att man flyttar på sig, och dom stannar ogärna så att säga.

Såg en olycka i vintras när ja va där, det stod nästan helt stilla och så ramlade en av hojjåkarna och de blev rena rama dominoeffekten, minst 15 per ramlade såg lite kul ut :rofl ingen såg ut att skadas dock.

Haha tänk när de kommer en familj därifrån till Sverige, de har med sig fina trafikkunskaper i bakfickan :P

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back